Kära kund, om du vill ha dina produkter innan julafton hänvisar vi dig nu till våra butiker och återförsäljare.
Bli kund

Leveranstid och orderstatus

Kostnadsfri frakt

Om du har beställt via Tele2.se, kundservice eller en telefonförsäljare och varan finns i lager levereras det till din folkbokföringsadress inom tre arbetsdagar. Om produkten har längre leveranstid framgick detta när du beställde och uppskattad leveranstid finns i det bekräftelsemail du har fått.

Vi skickar produkterna i strikt turodning från beställningstidpunkten och du kommer att få ett SMS och ett mail när produkten lämnar vårt lager. När du hämtat ut paketet hos ditt postombud aktiveras abonnemanget automatiskt inom fyra timmar.

Följ din order

När du har beställt en ny telefon skickas ordern till vårt lager där telefon, SIM-kort och välkomstbrev packas för att sedan skickas ut till dig. Du kan se status och följa din order på www.tele2.se/orderstatus

Ej uthämtat paket

Har du fått en avisering men inte hämtat ut paketet inom 14 dagar returneras det till oss och vi makulerar avtalet.

Har du ångrat dig?

Tecknar du ett abonnemang via kundservice, Tele2.se eller telefonförsäljare har du 14 dagars ångerrätt på ditt köp. Ångerrätten gäller från det datum du hämtar ut paketet och innefattar både abonnemang och hårdvara. Hårdvaran behöver vara i plomberad obruten förpackning för att ångerrätten ska gälla.

Läs mer om hur du utnyttjar din ångerrätt här.