Fast telefoni för företagskunder hos Com Hem

Vi erbjuder prisvärd telefoni via bredband som passar små och stora företag, oavsett hur mycket ni brukar ringa för. Utgå från prisplanen och gör eventuella tillägg som passar era behov. 

Prislista

BAS
Standardprisplan. Ingen prisplansavgift. Låga samtalspriser.

PLUS
Passar till er som ringer mycket till det fasta nätet i Sverige.

MAX
Ingen minutavgift för Sverige eller mobilsamtal. Passar er som ringer mycket till det fasta nätet och mobilnät inom Sverige.

  BAS PLUS MAX
Samtal till fasta telefoner 16 öre/min 0 kr/min 0 kr/min
Samtal till mobiler 55 öre/min 55,20 öre/min 0 kr/min
Startavgift per samtal 55 öre 79,20 öre 79,20 öre
Månadsavgift prisplan 0 kr 49 kr 99 kr
Månadsavgift telefoniabonnemang 0 kr vid tecknande av bredband,
99 kr utan bredband
   
Minimidebitering per månad (ring för hela beloppet) 29 kr    

 

Tillval

  Priser exkl. moms
Röstbrevlåda 15 kr/mån
Nummerpresentation 19 kr/mån

Samtliga priser som visas är exklusive moms. 

Fullständig prislista

 

Vanliga frågor

Hur gör jag en felanmälan av min fasta telefoni?

Kontakta kundservice under ordinarie öppettider
(mån-fre: 8-21 & Helger: 9-18).

Utanför ordinarie öppettider går det bra att kontakta oss på 040-622 10 75 

Kan jag behålla mitt telefonnummer om jag byter till Com Hem?

Ja! När du väljer telefoni från Com Hem behöver du inte byta ditt telefonnummer. Vi ser till att ditt telefonnummer flyttas med från din nuvarande leverantör av fast telefoni genom något som kallas nummerportering. Det sker helt automatiskt och genomförs cirka två veckor efter du valt telefoni från Com Hem.

Fungerar min fasta telefon om jag får strömavbrott?

Nej, telefonen kommer inte att fungera vid strömavbrott. Vårt råd är att även ha tillgång till en mobiltelefon för att kunna ringa vid avbrott i tjänsten.

Hur lägger jag in eller tar bort direkt vidarekoppling för Fast Telefoni?

Inkoppling: Tryck *21* följt av telefonnummer inklusive riktnummer. Avsluta med #

Urkoppling: Tryck #21#. Tryck sedan på symbolen för lur.

Hur lyssnar jag av min röstbrevlåda på min IP-telefon?

För att lyssna av ditt röstsvar från din IP-telefon ringer du 133.

Behöver du komma i kontakt med oss?

För personlig rådgivning, ring 90 444 eller fyll i kontaktformuläret så hör vi av oss.

Sammanslagning Com Hem Företag Tele2 Företag