Tele2 Messaging Services

Webbportal

Med vår webbportal får du en omfattande kommunikationsplattform med skräddarsydda och funktionella användargränssnitt. Välj de funktioner du behöver för att skapa, skicka och analysera både automatiserade och manuella utskick.

En skräddarsydd webbportal

Du får en tydlig kostnadsöversikt och relevant statistik som visar hur dina utskick har gått. Bestäm roller och behörighetsnivåer samt integrera tredjepartssystem, till exempel CRM, med bara några få klick.

OMNI

I webbportalen kan du skapa effektiva kampanjer mot era kunder eftersom det är möjligt att kombinera olika kommunikationsalternativ som SMS, röstmeddelanden, pushmeddelanden, mejl och chatt-appar. Det går även att automatisera kommunikationen med era kunder för att säkerställa en sömlös kommunikation mellan er och kunderna.

SMS

Skicka meddelanden inom Sverige och över hela världen, till vem som helst när som helst. Vår plattform har hög kapacitet och lämpar sig för både enstaka SMS och massutskick. Schemalägg och kombinera SMS med kommunikation i andra kanaler för bästa genomslagskraft.

Nummeruppslag

Säkerställ att kontaktlistorna är aktiva och korrekta genom att validera era inlagda nummer.

Text2Speech

Skicka röstmeddelanden till kunderna. Ladda upp textfiler till webbportalen och välj det språk som meddelandet ska läsas upp på för era kunder.

Pushmeddelanden

Du kan enkelt nå era kunder genom att sätta upp avancerade utskick med pushmeddelanden i era egenutvecklade appar. Med den inbyggda geofunktionen kan du styra pushmeddelanden baserat på var kunderna befinner sig.

Mail

Bygg, hantera och övervaka era små eller stora mejlkampanjer. Det är lika lätt att göra innehållsrika HTML-kampanjer som en vanlig mejlkampanj med bara text.

Chatt-appar

Nu kan du även kontakta kunderna genom att skicka meddelande via Facebook Messenger, Viber och LINE.

Rapporter och analyser

Gör varje utskick mer effektivt med hjälp av tydliga analyser och innehållsrik grafisk rapportering. Få detaljerad översikt över utskick och kostnader. Det skräddarsydda användargränssnittet visar era nyckeltal.

Segmentering och profilering

Kunderna kan segmenteras efter många variabler som gör att varje utskick får största träffsäkerhet. Rätt information till rätt person!

Konfiguration och inställningar

Integration med tredjepartssystem, till exempel CRM, på bara några få klick. Roller och behörighetshantering är inbyggd funktionalitet i systemet.

Webbportal-support

Bakom vårt omfattande användargränssnitt finns en av världens mest framgångsrika kommunikations­plattformar med oöverträffad upptid och teknisk support dygnet runt, året om. Med webbportalen får du en kraftfull kommunikationsplattform som hjälper dig att nå och engagera era kunder genom en rad olika kommunikationskanaler på ett säkert, effektivt och användarvänligt sätt.