FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebbsändningar och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

TRIO CONNECT

Helhetslösning för professionell kommunikation

Effektiv kommunikation och bättre service

Trio Connect hjälper företag och organisationer att snabbt och flexibelt anpassa sig till marknadens och kundernas krav. Med Trio Connect är kundrelationerna alltid i fokus och organisationen ges möjlighet att leverera kundservice på absolut bästa möjliga sätt, samtidigt som den interna kommunikationen effektiviseras. 

Medarbetarna får verktyg för att kunna arbeta tillsammans på ett enkelt och produktivt sätt, oavsett var de befinner sig fysiskt, utanför eller inom organisationens väggar.  

Trio Connect hjälper företag och organisationer att snabbt och flexibelt anpassa sig till marknadens och kundernas krav. Med Trio Connect är kundrelationerna alltid i fokus och organisationen ges möjlighet att leverera kundservice på absolut bästa möjliga sätt, samtidigt som den interna kommunikationen effektiviseras. 

Medarbetarna får verktyg för att kunna arbeta tillsammans på ett enkelt och produktivt sätt, oavsett var de befinner sig fysiskt, utanför eller inom organisationens väggar.  

Marknadens och kundernas krav på tillgänglighet och sätt att kommunicera förändras hela tiden och den snabba förändringstakten ställer stora krav på organisationers förmåga till anpassning, snabbhet och flexibilitet.  

Genom att kundärenden alltid styrs till rätt person inom organisationen skapas en kostnadseffektiv ärendehantering och kunden får en smidig och positiv upplevelse i varje kontakt.  

Marknadens och kundernas krav på tillgänglighet och sätt att kommunicera förändras hela tiden och den snabba förändringstakten ställer stora krav på organisationers förmåga till anpassning, snabbhet och flexibilitet.  

Genom att kundärenden alltid styrs till rätt person inom organisationen skapas en kostnadseffektiv ärendehantering och kunden får en smidig och positiv upplevelse i varje kontakt.  

Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2

Skalbart och kundfokuserat gränssnitt

Trio Connect är en flexibel, skalbar och kostnadseffektiv kommunikationsplattform som hjälper dig att kommunicera snabbt och effektivt med dina kunder, oavsett metod och kanal.  

Lösningen är användarvänlig och funktionell för hela bolaget, men underlättar framför allt arbetet för telefonister och handläggare, där främsta fokus är att ge bästa tänkbara kundservice.  Trio Connect stödjer multipla kanaler som  samtal, mejl, webbchatt, co-browsing, video, sms, röstmeddelande och sociala medier .

Det gör att agenten alltid kan hantera ärendet på samma enhetliga sätt, oavsett vilken kontaktväg kunden väljer. Dina kunder får alltid svar och slipper långa kötider.

Skalbart och kundfokuserat gränssnitt

Trio Connect är en flexibel, skalbar och kostnadseffektiv kommunikationsplattform som hjälper dig att kommunicera snabbt och effektivt med dina kunder, oavsett metod och kanal.  

Lösningen är användarvänlig och funktionell för hela bolaget, men underlättar framför allt arbetet för telefonister och handläggare, där främsta fokus är att ge bästa tänkbara kundservice.  Trio Connect stödjer multipla kanaler som  samtal, mejl, webbchatt, co-browsing, video, sms, röstmeddelande och sociala medier .

Det gör att agenten alltid kan hantera ärendet på samma enhetliga sätt, oavsett vilken kontaktväg kunden väljer. Dina kunder får alltid svar och slipper långa kötider.

Ökad service med kompetensstyrning  

Trio Connect använder kompetensstyrning för att säkerställa att alla former av inkommande kundkontakter tilldelas den resurs på företaget som är bäst lämpad att hantera ärendet. Detta garanterar en hög och effektiv service samt rätt nyttjande av personalens kompetens.  

I Trio Connect har både telefonister och agenter tillgång till all information i ett och samma system. Det möjliggör  samarbete mellan olika avdelningar inom organisationen, något som ökar effektiviteten.

Det underlättar även när medarbetare behöver täcka upp för varandra t ex vid hög arbetsbelastning, udda arbetstider eller frånvaro. 

Ökad service med kompetensstyrning  

Trio Connect använder kompetensstyrning för att säkerställa att alla former av inkommande kundkontakter tilldelas den resurs på företaget som är bäst lämpad att hantera ärendet. Detta garanterar en hög och effektiv service samt rätt nyttjande av personalens kompetens.  

I Trio Connect har både telefonister och agenter tillgång till all information i ett och samma system. Det möjliggör  samarbete mellan olika avdelningar inom organisationen, något som ökar effektiviteten.

Det underlättar även när medarbetare behöver täcka upp för varandra t ex vid hög arbetsbelastning, udda arbetstider eller frånvaro. 

Credit: Annie Spratt, unsplash
Credit: Annie Spratt, unsplash
Credit: Annie Spratt, unsplash
Credit: Annie Spratt, unsplash

Integration med CRM och ärendehanteringssystem 

Koppling till andra IT-stödsystem som t ex CRM och ärendehanteringssystem minskar samtalstiderna och förbättrar den personliga servicen. Kunden behöver inte upprepa sitt ärende varje gång den ringer in.  Ärendet hamnar dessutom rätt på en gång, t ex till den senaste agenten som behandlade ärendet.  

Företaget uppfattas som mer professionellt genom att agenten automatiskt har tillgång till specifik kundinformation och kundhistorik direkt när samtalet besvaras.  

Integration med CRM och ärendehanteringssystem 

Koppling till andra IT-stödsystem som t ex CRM och ärendehanteringssystem minskar samtalstiderna och förbättrar den personliga servicen. Kunden behöver inte upprepa sitt ärende varje gång den ringer in.  Ärendet hamnar dessutom rätt på en gång, t ex till den senaste agenten som behandlade ärendet.  

Företaget uppfattas som mer professionellt genom att agenten automatiskt har tillgång till specifik kundinformation och kundhistorik direkt när samtalet besvaras.  

Uppföljning och kvalitetssäkring 

För att mäta och analysera kund- och medarbetarnöjdhet kan varje ärende följas upp med en undersökning. Detta kan göras direkt i Trio Connect eller via integration med externa tjänster. Det finns också verktyg som gör det möjligt att följa upp statistik för hela kommunikationslösningen i ett och samma statistikverktyg.  

Uppföljning och kvalitetssäkring 

För att mäta och analysera kund- och medarbetarnöjdhet kan varje ärende följas upp med en undersökning. Detta kan göras direkt i Trio Connect eller via integration med externa tjänster. Det finns också verktyg som gör det möjligt att följa upp statistik för hela kommunikationslösningen i ett och samma statistikverktyg.  

Självbetjäning  

Som användare av Trio Connect drar du nytta av alla fördelar med TSO, Tele2 Service Online. Precis som för alla andra tjänster kan du självadministrera samt beställa nya tjänster.  Utöver det kan du felanmäla och skapa ärenden samt se fakturor och göra fakturaanalyser.  

Självbetjäning  

Som användare av Trio Connect drar du nytta av alla fördelar med TSO, Tele2 Service Online. Precis som för alla andra tjänster kan du självadministrera samt beställa nya tjänster.  Utöver det kan du felanmäla och skapa ärenden samt se fakturor och göra fakturaanalyser.