Contact Center Zisson Tele2 Företag

Zisson Contact Center

Molnbaserad contact center-lösning

Zisson Contact Center Tele2 Företag

Digitala kundresor för det mindre företaget

Kan ett molnbaserat contact center skapa bättre kundupplevelser? Det korta svaret är ja – företag som använder molnlösningar anpassar sig lättare till nya arbetssätt, utan att kundrelationerna går förlorade. 

Zisson har utvecklat Zisson Interact Light, ett molnbaserat contact center för mindre företag. Det har ingen startavgift, är skalbar och användarvänlig, och garanterar att dina kunder alltid får ett professionellt bemötande oavsett vilken kanal de väljer.

Du behöver inte vara någon IT-expert för att ta del av den digitala transformationen. Tillsammans med Zisson tar vi din kundresa till molnet.

Alla kanaler i en

Zisson Contact Center skapar en sömlös kundkommunikation. Lösningen samlar telefoni, chat, sms, mejl, sociala medier och tredjepartsintegrationer i ett gränssnitt. Lösningen är skalbar och anpassas enkelt efter ditt företags behov.

Omnikanalslösningen samlar all kommunikation på ett ställe, vilket ger en enkel överblick över samtliga ärenden. Era kunder kan kommunicera med er på sina villkor, i den kanal de själva föredrar.

Det här får du

  • Tydligare kundkommunikation
  • Förenklar för kunden att kontakta er
  • Ni är tillgängliga för era kunder i alla kanaler
  • Kostnadseffektiv metod för kundservice
  • All statistik och rapporter i samma gränssnitt
  • Samtliga kundserviceärenden samlade på ett ställe

Alla integrationer du behöver

Zisson Contact Center erbjuder sömlös integration med Salesforce, Dynamics, Workforce Management och Office 365. Lösningen är helt molnbaserad, så du kan ge dina kunder den bästa servicen oavsett var du befinner dig.

Tjänsten fungerar på alla typer av telefoner och med alla operatörer och har även växelfunktioner som ger överblick över inkommande samtal, tillgänglighet hos kundservice m m.

Anpassad för dina behov
Med Zisson kan du göra förändringar när du behöver. Du styr själv över lösningen och kan använda realtidsdata för att optimera din kundresa – enkelt och flexibelt. 

Zisson Contact Center Tele2 Företag