MENY

Support
Rådgivning

Möt våra kunder

Kundcase: Digital växellösning gav fler affärer för Sefina Pantbank

Omoderna lösningar från ett flertal leverantörer ledde till höga kostnader och mycket administration. Läs hur Sefina Pantbank fick bättre samtalservice, stabilt nätverk och förenklad administration.

Kundcase: Digital växellösning gav fler affärer för Sefina Pantbank

Omoderna lösningar från ett flertal leverantörer ledde till höga kostnader och mycket administration. Läs hur Sefina Pantbank fick bättre samtalservice, stabilt nätverk och förenklad administration.

Kundcase: Kundrelationer på distans minst lika bra för Ekan Management

Att mycket går att utföra på distans är det många som har fått erfara de senaste månaderna. För Tele2 Företag och Ekan Management är det dock ingen skillnad. De har haft en nära kundrelation sedan 2011 utan att ses en enda gång.

Kundcase: Kundrelationer på distans minst lika bra för Ekan Management

Att mycket går att utföra på distans är det många som har fått erfara de senaste månaderna. För Tele2 Företag och Ekan Management är det dock ingen skillnad. De har haft en nära kundrelation sedan 2011 utan att ses en enda gång.

Credit: Getty Images
Credit: Getty Images

Kundcase: Högre kvalitet till lägre kostnad fick Whispr Group att välja Tele2

Whispr Group anlitar Tele2 Företag som leverantör för mobilabonnemang och växellösning. Växeln är helt anpassningsbar och mobil, så medarbetarna är tillgängliga oavsett var de befinner sig. Lösningen är enkel och smidig att använda för alla på företaget och kräver inga tekniska investeringar. 

Företaget har sparat in minst en halv arbetsdag per månad på administrativa uppgifter och dessutom fått mer nöjda medarbetare.

Kundcase: Högre kvalitet till lägre kostnad fick Whispr Group att välja Tele2

Whispr Group anlitar Tele2 Företag som leverantör för mobilabonnemang och växellösning. Växeln är helt anpassningsbar och mobil, så medarbetarna är tillgängliga oavsett var de befinner sig. Lösningen är enkel och smidig att använda för alla på företaget och kräver inga tekniska investeringar. 

Företaget har sparat in minst en halv arbetsdag per månad på administrativa uppgifter och dessutom fått mer nöjda medarbetare.