FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerSe din orderstatusFyll på dataTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WAN ProPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddNetwork as a serviceKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företag Varför Tele2 FöretagHållbarhetHållbarhet och telekomArtiklar och kundcase om hållbarhetRapport: Det hållbara företagandetMöt Tele2s hållbarhetschefOm Tele2s arbete med hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpanelerSäkerhetsbloggenIt-säkerhet för ditt företag5G för företagetDet hybrida arbetslivetGör vår behovsanalys

TELE2 VÄXEL CONTACT CENTER

Effektiv ärendehantering för enklare vardag

Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2

Smidig molnbaserad lösning

Med molnbaserade Tele2 Växel Contact Center hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Den molnbaserade plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och är utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.

Plattformen är flexibel och ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Smidig molnbaserad lösning

Med molnbaserade Tele2 Växel Contact Center hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Den molnbaserade plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och är utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.

Plattformen är flexibel och ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Tele2 Växel Contact Center i korthet 

  • Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.

  • Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.

  • Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.

  • Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.

  • Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.

Tele2 Växel Contact Center i korthet 

  • Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.

  • Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.

  • Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.

  • Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.

  • Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.

Mer om Tele2 Växel Contact Center

Se filmen eller läs produktbladet för att se mer om hur Contact Center fungerar. 

Produktblad (PDF)

Mer om Tele2 Växel Contact Center

Se filmen eller läs produktbladet för att se mer om hur Contact Center fungerar. 

Produktblad (PDF)