För närvarande har vi en driftstörning på tjänsten Mobilt bredband. Vi uppmanar kunder som upplever problem att testa starta om enheten innan de ringer in till kundtjänst. 

Ditt abonnemang

Avsluta ditt abonnemang?

Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig. Vi har inga bindningstider på våra abonnemang men tillämpar en månads uppsägningstid.

Kontakta Kundservice

För att avsluta ett abonnemang behöver du kontakta vår kundservice via telefonnummer 0200-210552. Om det gäller mobiltelefoni eller mobilt bredband kan du få hjälp även via chatten.

Villkor för att kunna avsluta

  • Din mobil eller annan hårdvara behöver vara avbetald, en slutfaktura kommer skickas i samband med avslutet
  • En månads uppsägningstid, du är betalningsskyldig i 30 dagar från den dag som du avslutar abonnemanget.
  • Ingen bindningstid, du kan avsluta när du vill.

Har du delbetalning av hårdvara?

Så länge du har ett aktivt abonnemang hos oss kan du ha delbetalning på din hårdvara. 1 juni 2019 gjordes en villkorsförändring som innebär att om du väljer att avsluta ditt abonnemang hos oss kan du inte längre använda delbetalning. I samband med avslut kommer därför en slutfaktura skickas till dig*.

*Gäller ej Wifi to Go, hemtelefoni via mobilnätet och vilande abonnemang.