Befintlig kund

Ditt abonnemang

Läs mer om hur du hanterar ditt abonnemang – oavsett om du vill byta, överlåta, avsluta eller komplettera med extra data.

Tips! Genom att logga in i Mitt Tele2 så ser du allt som handlar om just ditt eller dina abonnemang hos Tele2. 

Jag behöver hjälp med:
 

Beställ nytt SIM-kort

Om du tappat bort ditt SIM-kort eller om det slutat fungera beställer du enkelt och kostnadsfritt ett nytt. 

Aktivera SIM-kort

De flesta SIM-kort du får från oss är aktiverade från start, men i vissa fall behöver de aktiveras. 

Datakort 

Du kan komplettera ditt mobilabonnemang eller mobila bredband med upp till nio extra datakort att surfa med. 

Köp extra data till mobilabonnemang eller mobilt bredband

Om ditt datapaket tar slut kan du enkelt köpa till mer och surfa vidare. 

Byta abonnemang

Är ditt datapaket för litet eller för stort? Då kan du enkelt och snabbt byta via Mitt Tele2. 

Avsluta abonnemang

Vi har inga bindningstider, bara en kortare uppsägningstid beroende på när du tecknade ditt abonnemang. 

Överlåta

Mobilabonnemang kan överlåtas här på webben. För andra abonnemang behöver du skicka in en blankett. 

Så får du surfen att räcka längre - 5 tips

Tar surfen alltid slut innan månaden är slut? Vi har samlat fem tips som hjälper dig att minska dataförbrukningen.