Tele2 har bytt e-postplattform. Läs mer här

Kom igång

Din faktura - Bredband 4G

Fakturans utseende

Vi har utformat våra fakturor för att göra det så enkelt som möjligt för dig som kund att hitta det du behöver för att betala. I den gröna rutan på framsidan hittar du OCR-nummer, förfallodag, belopp att betala och våra bank- och plusgironummer.

Uppe till vänster finns ditt kundnummer, det eller de telefonnummer som fakturan avser och PUK-kod/er. Dessa uppgifter är bra att ha om du t.ex. vill kontakta oss eller behöver låsa upp ditt SIM-kort. Om du har fler än ett abonnemang så är det bara ett nummer som kommer synas här. Resterande abonnemang och nummer syns i fakturaspecifikationen.

I pratbubblan till höger ser du på vilka sätt du kan komma i kontakt med oss och hur du enkelt får svar på vanliga frågor. Här finns också aktuella tips om sånt som vi tror att du kan ha nytta av.

Se en exempelfaktura.

Din första faktura

På våra abonnemang fakturerar vi alla avgifter i efterskott. Detta innebär att den första fakturan kommer innehålla abonnemang- och trafikavgift från det datum du tecknade tjänsten till den sista dagen i månaden.

Har du köpt en hårdvara med eller utan abonnemang och valt att delbetala kostnaden tillkommer också en uppläggningsavgift på 250kr på din första faktura.

Skaffa e-faktura

Vill du veta hur du ansöker om e-faktura eller autogiro hittar du all information här.

Faktura på Mitt Tele2

På Mitt Tele2 har du alltid tillgång till din fakturainformation kostnadsfritt. Från det att du har registrerat dig kan du se dina fakturor sex månader tillbaka i tiden. Fakturaspecifikation kan du se från det datum du registrerade dig på Mitt Tele2. Logga in eller registrera ett konto på Mitt Tele2.

Fakturauppgifter

Du hittar dina fakturauppgifter enklast på Mitt Tele2.

Bank- och Plusgiro

Bankgiro
5707-9055
Plusgiro
93 66 00 -6