Mocambique

Landskod: +258

Öppningsavgift: 0,99 kr/samtal

Ringa från Sverige till Mocambique

8,50 kr/min

Ringa från Mocambique till Sverige

16,00 kr/min

Ringa inom Mocambique

16,00 kr/min

Ta emot samtal i Mocambique

7,95 kr/min

Skicka sms från Mocambique

4,95 kr/sms

Surfa utan surfpaket i Mocambique

76,00 kr/MB

Ringa till övriga länder från valt land
Mocambique Celular Sarl
Nätverksnamn Mcel
Nätverkstyp GSM/GPRS/3G
Nätnamn i display MOZ MCEL MCEL 643 01
Land Startavgift Minutpris
Afrika 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
Asien 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
EU/EES 0,99 kr/samtal 18,00 kr/min
Europa, utanför EU/EES 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
Karibien/Centralamerika 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
Mellanöstern 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
Nordamerika 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
Oceanien 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
Ostasien 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min
Sydamerika 0,99 kr/samtal 24,00 kr/min

Pris inkl. moms. Minsta debiteringsintervall för samtal är 60 sekunder och därefter per påbörjad minut. Samtal och sms till betalnummer, satellitdestinationer och andra specialnummer debiteras enligt den utländska operatörens taxa plus ett administrativt påslag om 20%. Tele2 äger rätt att närsomhelst uppdatera priser och de länder som ingår i respektive paket.

Inför resan till Mocambique

Ska du främst surfa utomlands?

Våra surfpaket kan användas i ett eller flera länder, med en viss mängd data att använda under 14 dagar. 

 

  • Köp mobildata enkelt med sms
  • Gäller i 14 dagar från köpdagen
  • Slå på roaming i din telefon

Datapaket

Afrika

Algeriet, Burundi, Elfenbenskusten, Egypten, Ekvatorialguinea, Gambia, Ghana, Guinea, Guinea-Bissau, Kamerun, Kap Verde, Kenya, Kongo, Malawi, Mauritanien, Marocko, Mocambique, Niger, Nigeria, Rwanda, Senegal, Sierra Leone, Sydafrika, Sudan, Tanzania, Tchad, Togo, Tunisien, Uganda, Zambia.

Du kan köpa följande datapaket för det här landet.

200 MB
Sms-kod: AFR200MB
Sms-nummer: 72661

 

Pris: 249 kr

500 MB
Sms-kod: AFR500MB
Sms-nummer: 72661

 

Pris: 299 kr

Sms-koden skickas till 72661.

Vanliga frågor

Vilka länder ingår i EU/EES?

Belgien, Bulgarien, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Franska Guyana, Franska Västindien, Gibraltar, Grekland, Guadeloupe, Island, Irland, Italien, Kroatien, Lettland, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Malta, Martinique, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Réunion, Rumänien, Saint Martin, Slovakien, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Tjeckien, Tyskland, Ungern och Österrike.

 

Tänk på att den turkiska delen av Cypern (Norra Cypern) ingår inte i EU/EES. Se prislista för Turkiet.

Vilka länder ligger i Europa men ingår inte i EU/EES?

Albanien, Andorra, Armenien, Azerbajdzjan, Bosnien, Färöarna, Guernsey, Isle of Man, Jersey, Kosovo, Nordmakedonien, Moldavien, Monaco, Montenegro, San Marino, Serbien, Schweiz, Ukraina, Vatikanstaten, Vitryssland, Ryssland.

 

Tänk på att den turkiska delen av Cypern (Norra Cypern) ingår inte i EU/EES. Se prislista för Turkiet.

Vad kostar det att ringa från Sverige till ett annat land?

Använd sökfunktionen högst upp på sidan för att se priserna för det land du ska ringa till.

 

Priserna som visas här är enligt vår gällande standardprislista och för våra akutella abonnemang. För äldre abonnemangstyper hänvisar vi till kundtjänst för villkor och priser.

Vad kostar satellitsamtal?

Här hittar du priserna för satellitsamtal till flygplan och båt

Kan jag använda mitt Tele2-abonnemang om jag bor utomlands?

Nej. EU-reglerna gäller för tillfälliga vistelser i andra EU/EES-länder än ditt eget. Om du använder mobilen mer utomlands än i Sverige under en period på fyra månader kommer du att bli kontaktad av Tele2 för att se över dina behov.

Hur vet jag hur mycket mobildata jag har förbrukat?

Du kan se direkt i Mitt Tele2 och i appen hur mycket mobildata du har använt och hur mycket du har kvar. Här kan du också ändra storlek på ditt datapaket eller köpa till extra data. 

 

Extra data som är köpt innan den 1 juni 2017 kan endast användas inom Sverige. 

Hittar du inte det du söker? Kontakta oss

 

Vi hjälper dig med dina frågor. Hittar du inte svaret på våra supportsidor så är du mer än välkommen att kontakta oss.