Personlig service på Mitt Tele2

Mitt Tele2 är din personliga kundservice - öppen dygnet runt, årets alla dagar. Där kan du som kund hos oss administrera dina fakturor, se samtalsspecifikation, uppgradera och köpa till tjänster och mycket mer.

Här är några exempel på vad du själv kan se, göra eller ändra på Mitt Tele2.

  • Se aktuell faktura och historiska fakturor 12 månader bakåt i tiden
  • Se OCR-nummer samt bank- och postgironummer
  • Se samtalsspecifiktion på fakturan
  • Betala fakturan direkt med Swish
  • Se bindningstid och andra uppgifter för dina abonnemang
  • Följa ditt ärende efter kontakt med kundservice
  • Byta favoritkanaler i tv-abonnemanget Tv Flexible och Tv & Play Medium 8 Favoriter
  • Har du bredband via FiberKoax eller FiberLAN kan du kontrollera statusen för din router och ditt trådlösa nätverk, stänga av wifi, ändra nätverksnamn eller lösenord på ditt nätverk och ändra andra inställningar för din router
  • Har du problem med din tv- eller bredbandstjänst kan du använda dig av vår felsökningsguide för att lösa ditt ärende

Hur loggar jag in på Mitt Tele2?

Har du en annan fråga?