Kära kund, om du vill ha dina produkter innan julafton hänvisar vi dig nu till våra butiker och återförsäljare.
Viktig information till dig med mailkonton: @tele2.se eller @swipnet.se. Logga in på ditt mailkonto före februaris slut 2015 annars klassas kontot som inaktivt och tas bort. Är du aktiv användare av din mailadress kan du bortse från denna information.
Support

Mobiltelefoni

När din mobiltelefon kopplar upp sig mot ett utländskt nät första gången får du ett välkomst-SMS av Tele2 innehållande prisuppgifter för samtal, SMS och data. I detta SMS får du även information hur du köper ett datapaket som gäller för det landet du befinner dig i.

Skulle de surfa utan datapaket har Tele2 ett maxtak som slår in när du surfat för 550kr. För att läsa mer om data i utlandet klickar du här.

Du får enklast tillgång till dina fakturauppgifter genom att skicka ett SMS med "Faktura" till 333. Du hittar också dina fakturauppgifter på Mitt Tele2. På Mitt Tele2 kan du även se din PUK-kod, samtalsspecifikation och förbrukning.

Skapa konto eller logga in på Mitt Tele2.

Du kan när som helst byta telefonnummer på ditt abonnemang till en kostnad av 100 kr och du kan välja om det ska vara ett nytt telefonnummer eller om du vill flytta ett telefonnummer från en annan operatör och ersätta ditt befintliga Tele2-nummer med. Flyttar du ett nummer från en annan operatör är nummerbytet kostnadsfritt. 

SÅ HÄR GÖR DU FÖR ATT BYTA TELEFONNUMMER

    1. Kontakta kundservice
    2. Vi utför nummerbytet åt dig, du får ett SMS när det är klart.
    3. Starta om din mobiltelefon
    4. Spela in en ny hälsningsfras på telefonsvararen
    5. Klart.