Stäng

Kontakta oss

För att vi ska kunna hjälpa dig med ditt ärende är det viktigt att du fyller i uppgifterna nedan.

Kontakta oss

För närvarande tar det ca 5 arbetsdagar för oss att svara på alla frågor via e-post. Vill du ha hjälp snabbare är du välkommen att ringa oss på 0200-23 23 23.

För att vi ska kunna hjälpa dig med ditt ärende är det viktigt att du fyller i samtliga fält nedan.






Skicka
Till toppen Chatta!

Chatta med oss!

Tänk på att fylla i de uppgifter vi behöver för att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt.

Öppettider för Privatkunder:
Vardagar 8-20
Lördag 9-15
Söndag 9-15

Öppettider för Företagskunder:
Vardagar 8-17
Helger Stängt

Chat för privat Chat för företag
Till toppen Nå oss via telefon

Nå oss via telefon

Du vet väl att du kan hitta bland annat dina fakturor, din PUK-kod och se förbrukning på Mitt Tele2?

Har du problem med din tjänst? Testa att starta om din utrustning, det låter enkelt men löser förvånansvärt många problem. Fungerar det fortfarande inte så tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig.

Privat Öppettider Telefonnummer
Kundservice Vardagar 7-20
Lördag 9-15
Söndag 9-15
0772-25 25 25

Från utlandet:
+46 772-25 25 25

Spärrnummer När kundservice har stängt. 0586-79 53 88

Från utlandet:
+46 856 22 20 40
Leveransfrågor Måndag - Torsdag 8-17
Fredag 9-17
Helger stängt
0772-23 23 99
Företag Öppettider Telefonnummer
Kundservice Vardagar 8-19
Lördag 9-15
Söndag Stängt

För spärr av abonnemang
nås numret dygnet runt.

0200-23 23 23

 

Från utlandet:

+46 772 23 23 23

Spring Kundservice

Vardagar 8-17 (alla ärenden)
Du kan ringa oss, oavsett dag
eller tid på dygnet. Vi har alltid
servicepersonal på plats.
För spärr av abonnemang
tryck 1 och följ instruktionen.

0200-760 760

 

Från utlandet:

+46 8 5800 5800

Leveransfrågor, webbutiken

Måndag-Torsdag 8-17    
Fredag 9-17   
Helger stängt

0772-23 23 99

Fastighetsägare Öppettider Telefonnummer

Kundservice

Vardagar 8-16

Helger stängt

0200-22 55 10

Comviq Öppettider Telefonnummer

Kundservice (kontantkort)

Vardagar 9-17

0772-21 21 21

Till toppen

Kontakta oss via e-post

För att vi ska kunna hjälpa dig med ditt ärende är det viktigt att du anger vilket abonnemang ärendet gäller och skickar med personnummer, telefonnummer och om möjligt kundnummer.Vi besvarar e-post senast nästkommande arbetsdag. 

Leveransfrågor?
För frågor om din leverans eller din levererade hårdvara ska du vända dig till support.webbutiken@tele2.com.

Gäller ditt ärende uppsägning?
Ring då vår kundservice, Privat 0772-25 25 25 eller Företag 0200-23 23 23.

 

 
Till toppen Brev

Skicka brev till oss

För bäst och snabbast service rekommenderar vi att du använder vår chatt eller ringer oss. För reklamationsärenden ber vi dig ringa vår kundservice. Privat 0772- 25 25 25 eller Företag 0200 - 23 23 23.

Om ni ska säga upp ert avtal vill vi gärna att ni har med personnummer, abonnemangsnummer eller kundnummer, samt ett kontaktnummer (telefon), vi kan kontakta er på vid brev till oss. Brevet bör även vara undertecknat med underskrift och datum. Det är bara du själv som får säga upp ett avtal.

Brev, fullmakter, autogiro- och överlåtelseblanketter skickas till:
Tele2 Sverige AB
106 66 Stockholm

Mitt Tele2

Mitt Tele2

Se dina fakturor, håll koll på din förbrukning och hitta din PUK-kod på Mitt Tele2. 

Logga in eller skapa konto

Pressfrågor

Nyheter om Tele2 och pressmaterial hittar du i vårt newsroom.

Till Tele2 newsroom

Ska du gräva?

Ska du gräva och är rädd att skada en ledning?

Mer om kabelanvisning