Tele2 Butiker

Lista
Karta

Om våra butiker

Välkommen till våra Tele2-butiker och anslutna återförsäljare. I en Tele2-butik får du hjälp med allt från abonnemang, hårdvaror och företagsfrågor till hur du kommer igång med dina nya tjänster.

Covid-19 Vi följer självklart myndigheternas riktlinjer gällade covid-19. Butiksmedarbetare med minsta sjukdomssymptom stannar hemma och vi har utökat våra städ- och hygienrutiner.

Alla butiker håller öppet som vanligt men vissa köpcentrum kan ha reducerade öppettider. Sök upp en butik här för att se aktuella öppettider.

Få service i en Tele2-butik

Vi bjuder dig som är Tele2-kund på det som andra tar betalt för. Prata med oss i butiken så hjälper vi dig att komma igång med din nya mobil.

Exempel på service:

  • Startklar mobil

  • Barnsäkra mobilen

  • Montera skärmskydd

Mer om service i våra butiker

Tele2-butiker och återförsäljare

Kan jag ringa till en specifik Tele2-butik?

För att komma i kontakt med en specifik Tele2-butik behöver du besöka butiken.

Det går också bra att ringa vår kundservice på telefon 90 222 om du har abonnemangsfrågor om tv, bredband och mobil.

Vad kan jag få hjälp med i en Tele2-butik?

Vår butikspersonal hjälper dig med allt från abonnemang till mobil, tv, bredband, Tele2 Play till mobiler, surfplattor, smartwatches med tillbehör. Köp dina nya produkter i lugn och ro online och besök sedan en butik för hjälp att komma igång.

Vilka är Tele2s återförsäljare?

Förutom våra egna Tele2-butiker kan du också köpa abonnemang för mobilt, bredband och tv hos någon av våra återförsäljare:

Vad kan jag som företagare få hjälp med i en Tele2-butik?

Vår butikspersonal hjälper dig som företagare gärna med rådgivning kring val av telefoner, abonnemangsform, uppkoppling/nätverk, växellösningar och annat. Vill du boka en tid som passar din kalender – använd formuläret för att boka möte med en av våra företagsrådgivare i butik.