FÖRMÅNER
Se innehåll och dokument
Hur får jag förmåner hos Tele2 Företag?
När du samlar dina företagstjänster inom både bredband och mobilt hos Tele2 Företag får du förmåner i form av extra datakort till ditt mobilabonnemang. Förmånerna är kostnadsfria och går att kombinera med andra kampanjer och erbjudanden.
Du får en förmån per tjänst och totalt kan ditt företag få upp till 10 förmåner så länge ni har både bredband och mobilt hos Tele2 Företag. Om ni till exempel har ett fast bredband och fyra mobilabonnemang får ni fem förmåner.
Hur aktiverar jag en förmån?
Du aktiverar förmånerna genom att kontakta kundservice.
En förmån är inte bunden till ett specifikt abonnemang utan firmatecknaren/administratören kan välja att lägga förmånen på valfritt mobilabonnemang. En slutanvändare kan som mest ha upp till 5 förmåner.
Vad händer om jag säger upp en eller flera tjänster?
Om du säger upp en produkt/tjänst förlorar du en förmån. Om du avslutar ett abonnemang försvinner den förmån som är kopplad till det abonnemanget. Om du inte längre har både bredband och en mobil produkt försvinner samtliga förmåner.
Vanliga frågor
Vilka produkter ger förmåner?
Mobilt abonnemang
Bredband alla hastigheter under Tele2 Företags varumärke
Mobilt bredband
Vem kan få förmåner?
Förmånerna gäller för befintliga och nya kunder som har köpt produkterna fast bredband eller mobilt bredband och ett mobilabonnemang från Tele2 Företag. Vissa abonnemang täcks ej av detta erbjudande. Kontakta kundservice om du vill veta om du kan få förmåner.
Hur länge gäller en förmån?
Så länge ni har en bredbandsprodukt och en mobil produkt har ni kvar förmånen.
Hur lång tid tar det att aktivera en förmån?
Extra datakort skickas inom 2-3 arbetsdagar och förmånen börjar gälla så snart du får datakortet med posten.
Vad händer om vi säger upp en tjänst?
Ni har kvar era förmåner som vanligt under uppsägningstiden, sedan tas de bort. Förmånen extra datakort måste aktivt sägas upp via kundservice inom 14 dagar. Om kortet inte sägs upp kommer ni faktureras 49 kr/månad för datakortet.
Hur lång tid tar det att säga upp en förmån?
En förmån slutar gälla det sista datumet i den månad du säger upp förmånen.
Behöver du komma i kontakt med oss?
Du hittar information och hjälp som rör våra produkter och tjänster i vår kundservicesektion. Om du behöver komma i kontakt med oss, kan du hitta telefonnummer och mejl via knappen nedan.