FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiOnePlusAlla produkter och tjänsterKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysAllt inom TelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniAllt inom BredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberAllt inom VäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterAllt inom Digitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsAllt inom MolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterAllt inom NätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GAllt inom IT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherMindre företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebbsändningar och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

FÖRMÅNER

Se innehåll och dokument

Hur får jag förmåner hos Tele2 Företag?

När du samlar dina företagstjänster inom både bredband och mobilt hos Tele2 Företag får du förmåner i form av extra datakort till ditt mobilabonnemang. Förmånerna är kostnadsfria och går att kombinera med andra kampanjer och erbjudanden.

Du får en förmån per tjänst och totalt kan ditt företag få upp till 10 förmåner så länge ni har både bredband och mobilt hos Tele2 Företag. Om ni till exempel har ett fast bredband och fyra mobilabonnemang får ni fem förmåner.

Hur aktiverar jag en förmån?

Du aktiverar förmånerna genom att kontakta kundservice.

En förmån är inte bunden till ett specifikt abonnemang utan firmatecknaren/administratören kan välja att lägga förmånen på valfritt mobilabonnemang. En slutanvändare kan som mest ha upp till 5 förmåner.

Vad händer om jag säger upp en eller flera tjänster? 

Om du säger upp en produkt/tjänst förlorar du en förmån. Om du avslutar ett abonnemang försvinner den förmån som är kopplad till det abonnemanget. Om du inte längre har både bredband och en mobil produkt försvinner samtliga förmåner.