FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiOnePlusAlla produkter och tjänsterKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysAllt inom TelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniAllt inom BredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberAllt inom VäxelVäxel för mindre och medelstora företagTelefonväxel för större företagContact CenterAllt inom Digitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsAllt inom MolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterAllt inom NätverkstjänsterSD-WAN och SD-BranchPrivat mobilt nät5GAllt inom IT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherMindre företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebbsändningar och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

KONTAKTA KUNDSERVICE

Välkommen till Tele2s kundservice för mindre företag. Kontakta oss via denna sida, eller sök svar på din fråga i vår supportsektion.

Om ditt företag har ramavtal eller annat avtal med Tele2 Företag, vänligen kontakta telefoni- eller dataansvarig på ditt företag för hjälp.

Hur kan vi hjälpa dig?

Information och hjälp som rör våra tjänster och produkter hittar du i vår kundservicesektion. Använd kategorierna eller sökfunktionen för att snabbt hitta det du letar efter, ring oss på telefonnummer 90 444 eller kontakta oss via mejlformuläret nedan.

Arbetar du på ett företag/organisation med ramavtal eller annat avtal med Tele2? Ta i första hand kontakt med telefoni- eller dataansvarig hos er för vidare hjälp och support.

Behöver du rådgivning kring ditt val av tjänster och produkter eller vill prata med en säljare? Kontakta oss här.

Hur kan vi hjälpa dig?

Information och hjälp som rör våra tjänster och produkter hittar du i vår kundservicesektion. Använd kategorierna eller sökfunktionen för att snabbt hitta det du letar efter, ring oss på telefonnummer 90 444 eller kontakta oss via mejlformuläret nedan.

Arbetar du på ett företag/organisation med ramavtal eller annat avtal med Tele2? Ta i första hand kontakt med telefoni- eller dataansvarig hos er för vidare hjälp och support.

Behöver du rådgivning kring ditt val av tjänster och produkter eller vill prata med en säljare? Kontakta oss här.

Ring oss

För att spärra ditt abonnemang, ring oss på telefon 90 444. Efter kontorstid kan du mejla oss via mejlformuläret nedan, där du väljer kategori Mobiltelefoni och Spärra SIM-kort/abonnemang.

Öppettider  Måndag - Fredag: 08:00-18:00 Lördag - Söndag: Stängt  

För att undvika telefonkö rekommenderar vi att du kontaktar oss mellan kl. 12.00-15.00 på vardagar.

Telefonnummer  Inom Sverige: 90 444 Från utlandet: +46 772 23 23 23

Ring oss

För att spärra ditt abonnemang, ring oss på telefon 90 444. Efter kontorstid kan du mejla oss via mejlformuläret nedan, där du väljer kategori Mobiltelefoni och Spärra SIM-kort/abonnemang.

Öppettider  Måndag - Fredag: 08:00-18:00 Lördag - Söndag: Stängt  

För att undvika telefonkö rekommenderar vi att du kontaktar oss mellan kl. 12.00-15.00 på vardagar.

Telefonnummer  Inom Sverige: 90 444 Från utlandet: +46 772 23 23 23

Mejla oss

Vi svarar oftast på mejl inom 1-2 arbetsdagar.

Om du behöver spärra ditt abonnemang efter kontorstid, välj kategori Mobiltelefoni och därefter Spärra SIM-kort/abonnemang i menyn nedan. Om du behöver spärra ditt abonnemang under kontorstid, ring oss på telefon 90 444.

Vad är din fråga?