Kontakta kundservice
Välkommen till Tele2s kundservice för mindre företag. Kontakta oss via denna sida, eller sök svar på din fråga i vår supportsektion. Om ditt företag har ramavtal eller annat avtal med Tele2 Företag, vänligen kontakta telefoni- eller dataansvarig på ditt företag för hjälp.
Hur kan vi hjälpa dig?
Information och hjälp som rör våra tjänster och produkter hittar du i vår supportsektion. Använd kategorierna eller sökfunktionen för att snabbt hitta det du letar efter, ring oss på telefonnummer 90444 eller kontakta oss via mejlformuläret nedan. Arbetar du på ett företag/organisation med ramavtal eller annat avtal med Tele2? Ta i första hand kontakt med er telefoni- eller dataansvarig för vidare hjälp och support. Behöver du rådgivning kring beställning av tjänster och produkter eller vill du prata med en säljare? Kontakta oss här.Fyll i kontaktformuläret
Vi svarar oftast inom 1-2 arbetsdagar.
Om du behöver spärra ditt abonnemang efter kontorstid, välj kategori Mobiltelefoni och därefter Spärra SIM-kort/abonnemang i menyn nedan. Om du behöver spärra ditt abonnemang under kontorstid, ring oss på telefon 90 444.
Vad är din fråga?
Ring oss
För att spärra ditt abonnemang, ring oss på telefon 90 444. Efter kontorstid kan du mejla oss via mejlformuläret, där du väljer kategori Mobiltelefoni och Spärra SIM-kort/abonnemang.
Öppettider
Måndag - Fredag: 08:00-18:00
Lördag - Söndag: Stängt
För att undvika telefonkö rekommenderar vi att du kontaktar oss mellan kl. 12.00-15.00 på vardagar.
Telefonnummer
Inom Sverige: 90 444
Från utlandet: +46 772 23 23 23