FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandeSIMFyll på dataMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorVarför Tele2 FöretagHållbarhetHållbarhet och telekomArtiklar och kundcase om hållbarhetRapport: Det hållbara företagandetMöt Tele2s hållbarhetschefOm Tele2s arbete med hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderHandböckerWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpaneler och eventSäkerhetsbloggenObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företag5G för företagetDet hybrida arbetslivetGör vår behovsanalys

KONTAKTA KUNDSERVICE

Är du kund hos Tele2 Företag? Kontakta oss här eller besök vår supportsektion.

Hur kan vi hjälpa dig?

Information och hjälp som rör våra tjänster och produkter hittar du i vår Supportsektion. Använd kategorierna eller sökfunktionen för att snabbt hitta det du letar efter, ring oss på telefonnummer 90 444 eller kontakta oss via mejlformuläret nedan.

Arbetar du på ett företag/organisation med ramavtal eller annat avtal med Tele2? Ta i första hand kontakt med telefoni- eller dataansvarig hos er för vidare hjälp och support.

Behöver du rådgivning kring ditt val av tjänster och produkter eller vill prata med en säljare? Fyll i formuläret eller boka personligt möte här.

Hur kan vi hjälpa dig?

Information och hjälp som rör våra tjänster och produkter hittar du i vår Supportsektion. Använd kategorierna eller sökfunktionen för att snabbt hitta det du letar efter, ring oss på telefonnummer 90 444 eller kontakta oss via mejlformuläret nedan.

Arbetar du på ett företag/organisation med ramavtal eller annat avtal med Tele2? Ta i första hand kontakt med telefoni- eller dataansvarig hos er för vidare hjälp och support.

Behöver du rådgivning kring ditt val av tjänster och produkter eller vill prata med en säljare? Fyll i formuläret eller boka personligt möte här.

Ring oss

Öppettider  Måndag - Fredag: 08:00-18:00 Lördag - Söndag: Stängt  

För att undvika telefonkö rekommenderar vi att du kontaktar oss mellan kl. 12.00-15.00 på vardagar.

Telefonnummer  Inom Sverige: 90 444 Från utlandet: +46 772 23 23 23

Ring oss

Öppettider  Måndag - Fredag: 08:00-18:00 Lördag - Söndag: Stängt  

För att undvika telefonkö rekommenderar vi att du kontaktar oss mellan kl. 12.00-15.00 på vardagar.

Telefonnummer  Inom Sverige: 90 444 Från utlandet: +46 772 23 23 23

Skicka mejl

Vi svarar oftast på mejl inom 1-2 arbetsdagar.

Vad är din fråga?