FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandeSIMFyll på dataMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WAN ProPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddNetwork as a serviceKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorVarför Tele2 FöretagHållbarhetHållbarhet och telekomArtiklar och kundcase om hållbarhetRapport: Det hållbara företagandetMöt Tele2s hållbarhetschefOm Tele2s arbete med hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpaneler och eventSäkerhetsbloggenIt-säkerhet för ditt företag5G för företagetDet hybrida arbetslivetGör vår behovsanalys

TELEFONVÄXEL

Alltid ett proffsigt bemötande
Bättre kundkommunikation
Inga missade affärsmöjligheter
Äldre man i konferensrum med mobil och laptop
Äldre man i konferensrum med mobil och laptop
Äldre man i konferensrum med mobil och laptop
Äldre man i konferensrum med mobil och laptop

Hur mycket kostar ett missat samtal?

  • 80 % av all kundkommunikation sker via telefon. 

  • 85 % av de kunder vars samtal inte besvaras ringer inte tillbaka. 

  • Svenska företag förlorar mer än 60 miljarder kronor varje år genom missade samtal. 

Kundservice och kundnöjdhet blir allt viktigare, men trots det har företagare ofta dålig kännedom om hur kunderna bemöts när de ringer företaget. Nio av tio företagare vet inte hur många kunder som ringer dem varje dag, eller hur många potentiella kundsamtal som inte har besvarats. Vet du hur det ser ut på ditt företag? 

Hur mycket kostar ett missat samtal?

  • 80 % av all kundkommunikation sker via telefon. 

  • 85 % av de kunder vars samtal inte besvaras ringer inte tillbaka. 

  • Svenska företag förlorar mer än 60 miljarder kronor varje år genom missade samtal. 

Kundservice och kundnöjdhet blir allt viktigare, men trots det har företagare ofta dålig kännedom om hur kunderna bemöts när de ringer företaget. Nio av tio företagare vet inte hur många kunder som ringer dem varje dag, eller hur många potentiella kundsamtal som inte har besvarats. Vet du hur det ser ut på ditt företag? 

En telefonväxel för företag i alla storlekar

En digital växellösning kan hjälpa din verksamhet att växa när du får möjlighet att ta hand om ett större antal kundkontakter. Du och dina medarbetare kan vara mer mobila och flexibla när alla samtal smidigt hanteras i en app i mobilen. Ni blir mer tillgängliga och kan alltid ge kunderna rätt bemötande. Det skapar en bättre kundservice och ökar konkurrenskraften.

Hos Tele2 Företag finns en telefonväxel för ditt företag, oavsett storlek, bransch eller inriktning. Tillsammans med dig hittar vi den växeltjänst som passar din verksamhet bäst, för att göra vardagen så enkel som möjligt för dig, dina kollegor och dina kunder.

Kontakta oss så hjälper vi dig att hitta rätt telefonväxel för ditt företag.

En telefonväxel för företag i alla storlekar

En digital växellösning kan hjälpa din verksamhet att växa när du får möjlighet att ta hand om ett större antal kundkontakter. Du och dina medarbetare kan vara mer mobila och flexibla när alla samtal smidigt hanteras i en app i mobilen. Ni blir mer tillgängliga och kan alltid ge kunderna rätt bemötande. Det skapar en bättre kundservice och ökar konkurrenskraften.

Hos Tele2 Företag finns en telefonväxel för ditt företag, oavsett storlek, bransch eller inriktning. Tillsammans med dig hittar vi den växeltjänst som passar din verksamhet bäst, för att göra vardagen så enkel som möjligt för dig, dina kollegor och dina kunder.

Kontakta oss så hjälper vi dig att hitta rätt telefonväxel för ditt företag.

Contact Center från Tele2 Företag

Kunder ställer allt högre krav på att företagen ska finnas tillgängliga just där de befinner sig, oavsett plattform. Med ett komplett Contact Center som kan integreras med både telefon, mejl, chatt och sociala medier ökar företaget konkurrenskraften med kommunikation som finns där för kundens behov.

Tele2 Företag erbjuder ett flertal contact center-lösningar baserade antingen på publika eller privata moln. Vi samarbetar med ledande leverantörer och har stor erfarenhet av att ta fram rätt lösning för behoven hos just din verksamhet.

Contact Center från Tele2 Företag

Kunder ställer allt högre krav på att företagen ska finnas tillgängliga just där de befinner sig, oavsett plattform. Med ett komplett Contact Center som kan integreras med både telefon, mejl, chatt och sociala medier ökar företaget konkurrenskraften med kommunikation som finns där för kundens behov.

Tele2 Företag erbjuder ett flertal contact center-lösningar baserade antingen på publika eller privata moln. Vi samarbetar med ledande leverantörer och har stor erfarenhet av att ta fram rätt lösning för behoven hos just din verksamhet.

Unika växellösningar för unika företag - vilka behov har ni?

För dig som företagare finns en mängd kommunikationslösningar att välja mellan. Men det kan vara svårt att veta vilka tjänster och produkter som är rätt för just din verksamhet.

Du som behöver stöd i ditt val kan göra vår snabba behovsanalys, för att få rekommendationer kring vilka lösningar som kan passa ditt företag.

Unika växellösningar för unika företag - vilka behov har ni?

För dig som företagare finns en mängd kommunikationslösningar att välja mellan. Men det kan vara svårt att veta vilka tjänster och produkter som är rätt för just din verksamhet.

Du som behöver stöd i ditt val kan göra vår snabba behovsanalys, för att få rekommendationer kring vilka lösningar som kan passa ditt företag.

Vill du veta mer om våra tjänster eller behöver du support för dina produkter?