Personlig service på Mitt Tele2

Mitt Tele2 är din personliga kundservice - öppen dygnet runt, årets alla dagar. Där kan du som kund hos oss administrera dina fakturor, se samtalsspecifikation, uppgradera och köpa till tjänster och mycket mer.

På Mitt Tele2 kan du själv:

  • Se aktuell faktura och historiska fakturor 12 månader bakåt i tiden
  • Se OCR-nummer samt bank- och postgironummer
  • Beställa Pay-per-view, tjänster och tillval
  • Se bindningstid och andra uppgifter för dina abonnemang
  • Följa ditt ärende efter kontakt med kundservice
  • Byta favoritkanaler i tv-abonnemanget TV Silver Flex och Medium 8 Favoriter
  • Har du bredband via FiberKoax eller FiberLAN kan du kontrollera statusen för din router och ditt trådlösa nätverk, stänga av WiFi, ändra nätverksnamn eller lösenord på ditt nätverk och ändra andra inställningar för din router.
  • Har du problem med ditt bredband kan du använda dig av vår felsökningsguide för att lösa ditt ärende.

Logga in

Mitt Tele2 loggar du in med ditt personnummer samt Mobilt BankID säkerhetsapp.

Har du en annan fråga?