Här är några exempel på vad du själv kan se, göra eller ändra på Mitt Tele2.
Se aktuell faktura och historiska fakturor 12 månader bakåt i tiden
Se OCR-nummer samt bank- och postgironummer
Se samtalsspecifiktion på fakturan
Betala fakturan direkt med Swish
Se bindningstid och andra uppgifter för dina abonnemang
Följa ditt ärende efter kontakt med kundservice
Byta favoritkanaler och streamingpaket i tv-abonnemanget Streaming Flex, Tv & Streaming Plus och Tv & Streaming Premium, Tv Flexible+ och Tv & Play Medium 8 Favoriter
Har du bredband via FiberKoax eller FiberLAN kan du kontrollera statusen för din router och ditt trådlösa nätverk, stänga av wifi, ändra nätverksnamn eller lösenord på ditt nätverk och ändra andra inställningar för din router
Har du problem med din tv- eller bredbandstjänst kan du använda dig av vår felsökningsguide för att lösa ditt ärende
Hur loggar jag in på Mitt Tele2?
Du loggar in på Mitt Tele2 med ditt personnummer samt BankID säkerhetsapp.
Du kan också logga in via vår app. Appen kan du ladda ner via Google Play Store eller App Store.