Tillbehör på köpet

Har du köpt en mobil, smartwatch eller surfplatta med tillbehör?

Här hittar du information om alla våra kampanjer med tillbehör på köpet:

  • Hur du gör för att få ditt tillbehör

  • När du måste registrera din enhet för att få ditt tillbehör

  • Hur du gör om du inte fått ditt tillbehör

Aktuella erbjudanden

Samsung Galaxy S24 Ultra med Galaxy Watch5 Pro BT på köpet (26 feb-1 mars 2024)

Din klocka kommer skickas tillsammans med din mobil.

Om du inte får klockan samtidigt som mobilen, kontakta Kundservice på tel 90 222.

Äldre erbjudanden

Samsung Galaxy S23 FE med Galaxy Buds2 på köpet (11-31 dec)

Så här tar du del av kampanjen:

  1. Registrera ett Samsungkonto under Inställningar i din nya mobil.

  2. Öppna Samsung Members-appen, gå till Utforska och klicka på Förmåner uppe till vänster i appen.

  3. Välj den aktuella kampanjen. Notera att det kan ta upp till fem arbetsdagar innan kampanjen syns i appen.

  4. Klicka på Ta del av erbjudandet för att sedan ladda upp kvitto och fylla i dina kontaktuppgifter samt mobilens serienummer.

Registrera ditt köp senast 31 januari 2024

Efter registreringen av ditt kvitto får du ett mejl från Samsungs logistikpartner Aditro Logistics med mer information om nästa steg. Vänligen notera att hantering av registrering och utskick av kampanjprodukten sköts av en tredjepartsleverantör, Aditro Logistics.

Notera att det kan ta upp till 30 dagar från registrering till det att ditt kvitto är validerat och produkten skickats ut. Om produkten är slut i lager kan det ta längre tid än 30 dagar.

Det är enbart möjligt att använda erbjudandet en (1) gång per giltig enhet som uppfyller kampanjkraven. Leverans sker endast inom Sverige.

Vid frågor angående kampanjen kontakta Samsung kundsupport på 0771-40 30 20 eller besök www.samsung.com/se/support/contact/.

Samsung Galaxy S23-serien, Z Flip5 och Z Fold5 med Galaxy Watch6 på köpet (6 okt - 15 nov)

Så här tar du del av kampanjen:

  1. Registrera ett Samsungkonto under Inställningar i din nya mobil.

  2. Öppna Samsung Members-appen, gå till Utforska och klicka på Förmåner uppe till vänster i appen.

  3. Välj den aktuella kampanjen. Notera att det kan ta upp till fem arbetsdagar innan kampanjen syns i appen.

  4. Klicka på Ta del av erbjudandet för att sedan ladda upp kvitto och fylla i dina kontaktuppgifter samt mobilens serienummer.

Registrera ditt köp senast 13 december 2023

Efter registreringen av ditt kvitto får du ett mejl från Samsungs logistikpartner Aditro Logistics med mer information om nästa steg. Vänligen notera att hantering av registrering och utskick av kampanjprodukten sköts av en tredjepartsleverantör, Aditro Logistics.

Notera att det kan ta upp till 30 dagar från registrering till det att ditt kvitto är validerat och produkten skickats ut. Om produkten är slut i lager kan det ta längre tid än 30 dagar.

Det är enbart möjligt att använda erbjudandet en (1) gång per giltig enhet som uppfyller kampanjkraven. Leverans sker endast inom Sverige.

Vid frågor angående kampanjen kontakta Samsung kundsupport på 0771-40 30 20 eller besök www.samsung.com/se/support/contact/.

Samsung Galaxy S22 med Galaxy Buds2 på köpet (5 okt - 15 nov)

Så här tar du del av kampanjen:

  1. Registrera ett Samsungkonto under Inställningar i din nya mobil.

  2. Öppna Samsung Members-appen, gå till Utforska och klicka på Förmåner uppe till vänster i appen.

  3. Välj den aktuella kampanjen. Notera att det kan ta upp till fem arbetsdagar innan kampanjen syns i appen.

  4. Klicka på Ta del av erbjudandet för att sedan ladda upp kvitto och fylla i dina kontaktuppgifter samt mobilens serienummer.

Registrera ditt köp senast 13 december 2023

Efter registreringen av ditt kvitto får du ett mejl från Samsungs logistikpartner Aditro Logistics med mer information om nästa steg. Vänligen notera att hantering av registrering och utskick av kampanjprodukten sköts av en tredjepartsleverantör, Aditro Logistics.

Notera att det kan ta upp till 30 dagar från registrering till det att ditt kvitto är validerat och produkten skickats ut. Om produkten är slut i lager kan det ta längre tid än 30 dagar.

Det är enbart möjligt att använda erbjudandet en (1) gång per giltig enhet som uppfyller kampanjkraven. Leverans sker endast inom Sverige.

Vid frågor angående kampanjen kontakta Samsung kundsupport på 0771-40 30 20 eller besök www.samsung.com/se/support/contact/.

Sony Xperia 5 V med WF–1000XM5 (29 sept - 12 november)

För att ta del av erbjudandet måste du ha köpt din Sony Xperia 5 V under perioden 29 september - 12 november 2023.

Så här gör du för att beställa hörlurarna:

  • När du fått hem din nya mobil, starta upp den med ett aktivt SIM-kort​

  • Gå till www.msbse.borrowee.com/Xperia5V

  • Fyll i dina personuppgifter samt IMEI 1 (din mobil har dubbla IMEI-nummer). Du hittar IMEI-numret under Inställningar eller på mobilens förpackning.

  • Ta en bild på ditt kvitto eller din följesedel och ladda upp.

En bekräftelse på din registrering skickas till din mejladress. Din beställning hanteras och granskas med de uppgifter du lämnat in. Uppfyller du inte kampanjkriterierna kommer du bli kontaktad, annars skickas hörlurarna till den adress du angivit​.

Registrera ditt köp senast 3 december 2023

Observera att om du lämnar tillbaka mobilen så måste även kampanjprodukten lämnas tillbaka​.

Om du har frågor om leveransen, eller om det blir problem med leveransen, kontakta support+sony@upgrader.club​

Vid problem med hörlurarna hänvisar vi till Sonys kundservice: www.sony.se/electronics/support