Flytt och adressändring

Ska du flytta kan du kontrollera om det går att flytta med ditt fasta abonnemang till din nya adress. Du kan även välja att kostnadsfritt överlåta ditt abonnemang, om du exempelvis har bindningstid kvar.

Adressändring

Adressändringen anmäler du till Kundservice. Vi hjälper dig utan extra kostnad.

Dina fasta tjänster

För att du ska kunna fortsätta använda dina fasta tjänster efter flytt så behöver adressen vara ansluten till Tele2.

Flytt till en Tele2-ansluten adress

Flyttar du till en adress som är Tele2-ansluten, och som kan leverera samma tjänster, kan du utan problem ta med din utrustning och koppla in på den nya adressen efter att du anmält din flytt till oss.
Kontrollera om nya adressen är Tele2-ansluten.

Flytt till en adress som inte är Tele2-ansluten

Är inte adressen du flyttar till Tele2-ansluten behöver du tyvärr avsluta ditt abonnemang hos oss.

Frågor och svar

Dina kontaktuppgifter ändrar du genom att kontakta kundservice. Skicka ändringen via sidan Kontakta oss eller kontakta kundservice på 90 222.

Att göra en adressändring är kostnadsfritt. Skicka in din adressändring via sidan Kontakta oss eller kontakta kundservice på 90 222.

Läs mer om flytt- och adressändring

Att göra en adressändring är kostnadsfritt. Anmäl enkelt din adressändring via sidan Kontakta oss eller kontakta kundservice på 90 222.

Läs mer om flytt- och adressändring

Nej, det är kostnadsfritt att göra din adressändring hos oss.

Ändra din adress genom att skicka in ditt ärende via sidan Kontakta oss eller kontakta kundservice på 90 222.

För att ta reda på vilka tjänster som finns i fastigheten du bor i kan du söka på din adress. Skriv in din adress, starta sökningen och så får du reda på vilka tjänster du kan teckna.

Adressök

Vi skickar dina fakturor till den adress som du har meddelat oss vid tecknandet av abonnemanget.

Om du flyttar behöver du meddela oss din nya adress och det kan du göra genom att skicka in ditt ärende via sidan Kontakta oss eller ring kundservice på 90 222.

För mer information om eftersändning av post hänvisar vi dig till adressandring.se.

Ja, om du flyttar inom samma riktnummerområde. Flyttar du utanför det området får du ett nytt nummer, precis som hos andra operatörer.

Har du en annan fråga?