Självservicetjänster

Våra självservicetjänster gör det enklare för dig att hantera och administrera era abonnemang och kommunikationstjänster.

Tele2 Work

Tele2 Work är vår självserviceportal som gör det enkelt för administratörer att hantera företagets mobila abonnemang på ett ställe, dygnet runt. Portalen låter användare hantera och betala sina fakturor samt ha koll på användning av mobiltelefoni och mobila bredband. Medarbetare kan bland annat se sin förbrukning, köpa mer data, se abonnemangsuppgifter samt hantera SIM-kort.

Använd Tele2 Work från din dator eller ladda ner som app från App Store eller Google Play. Om du redan har ett privat konto i Mitt Tele2 behöver du inte registrera dig på nytt, då kan du logga in direkt.

Arbeta på distans med Tele2 Företag, vi erbjuder många lösningar för dig som vill organisera möten via distans.

Tele2 Service Online

Vår unika självserviceportal Tele2 Service Online, TSO, ger dig full kostnads- och produktkontroll och möjlighet att hantera alla dina tjänster i realtid.

I TSO får du full översyn över företagets hela engagemang med avtal, fakturor, dataförbrukning och mycket mer. 

Logga in TSO

Logga in TSO Integratör

Selfcare – för företag med ramavtal

Med Selfcare kan du hantera fakturor, göra beställningar samt se status för nybeställningar, ändringar och felanmälningar.

För support för Selfcare hänvisar vi dig att kontakta ert företags kundservice-representant. Vi erbjuder också utbildning via distans eller på plats mot en avgift. Utbildning bokas enkelt med er säljare.

Läs mer och ladda ner:

Villkor för Selfcare (PDF)

Användarhandbok

Hos Tele2 Företag kan ni köpa allt för det hybrida kontoret - bredband, mobil uppkoppling och nätverkstjänster

Integration Services – Easit

Självservice för företag som har KST-tjänster eller en avancerad växellösning hos Tele2.

Integration Services gör det möjligt att på ett smidigt sätt skapa och uppdatera ärenden, följa ärendets status och åtgärder samt administrera kontaktpersoner.