
Självservicetjänster
Våra självservicetjänster gör det enklare för dig att hantera och administrera era abonnemang och kommunikationstjänster.

Tele2 Work
Tele2 Work är vår självserviceportal som gör det enkelt för administratörer att hantera företagets mobila abonnemang på ett ställe, dygnet runt. Portalen låter användare hantera och betala sina fakturor samt ha koll på användning av mobiltelefoni och mobila bredband. Medarbetare kan bland annat se sin förbrukning, köpa mer data, se abonnemangsuppgifter samt hantera SIM-kort.
Använd Tele2 Work från din dator eller ladda ner som app från App Store eller Google Play. Om du redan har ett privat konto i Mitt Tele2 behöver du inte registrera dig på nytt, då kan du logga in direkt.

Tele2 Service Online
Vår unika självserviceportal Tele2 Service Online, TSO, ger dig full kostnads- och produktkontroll och möjlighet att hantera alla dina tjänster i realtid.
I TSO får du full översyn över företagets hela engagemang med avtal, fakturor, dataförbrukning och mycket mer.

Selfcare – för företag med ramavtal
Med Selfcare kan du hantera fakturor, göra beställningar samt se status för nybeställningar, ändringar och felanmälningar.
För support för Selfcare hänvisar vi dig att kontakta ert företags kundservice-representant. Vi erbjuder också utbildning via distans eller på plats mot en avgift. Utbildning bokas enkelt med er säljare.
Läs mer och ladda ner:

Integration Services – Easit
Självservice för företag som har KST-tjänster eller en avancerad växellösning hos Tele2.
Integration Services gör det möjligt att på ett smidigt sätt skapa och uppdatera ärenden, följa ärendets status och åtgärder samt administrera kontaktpersoner.
Vanliga frågor och svar
Vi behöver göra en förändring på befintlig tjänst, hur går vi tillväga?
Vi behöver göra förändringar i avtalet, vem kontaktar vi?
Kan jag själv göra ändringar i mina tjänster?
Behöver du rådgivning?
Hos Tele2 Företag finns anpassade kommunikationstjänster och lösningar för stora och små företag. Låt oss hitta rätt lösning för dina behov. Boka tid för rådgivning i butik eller online, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig.