Hur kan vi hjälpa dig?
Välkommen till vårt supportcenter för mindre företag. Om ditt företag har ramavtal eller annat avtal med Tele2 Företag, vänligen kontakta telefoni- eller dataansvarig på ditt företag för hjälp.Använd kategorierna nedan för att hitta ditt svar
- Täckning och nätTäckningskarta, information om aktuella driftstörningar och annat du kan behöva veta om vårt nät.
- SjälvservicetjänsterHär finner du inloggning och information om Mitt Tele2 Företag och Tele2 Service Online.
- Faktura Här finner du frågor och svar om allt som rör ditt företags fakturor från Tele2 Företag.
- TelefoniTips och svar på vanliga frågor som rör abonnemang samt mobil eller fast företagstelefoni.
- Dokument och villkorHär hittar du blanketter, prislistor, avtal samt allmänna och tjänstespecifika villkor.
- Bredband Information och tips om allt som rör fast och mobilt bredband, mobilnät och data.
- Växel Instruktionsfilmer, information för att du snabbt ska komma igång och svar på vanliga frågor som rör Tele2 Växel.
- Utomlands Priser, datapaket och andra tjänster som är användbara när du reser eller arbetar utomlands.
- Kom igång med din tjänstInformation, tips och instruktioner för att du snabbt ska komma igång med dina nya telekomtjänster.
- It-säkerhet Här finner du råd och information om hur du kan öka säkerheten och dataskyddet för ditt företag.
- Utbildningar Få ut det mesta av era tjänster genom våra kundutbildningar inom telefoni och företagsväxel.
- Kontakta oss Är du kund hos Tele2 Företag och behöver support för dina tjänster eller produkter? Ring eller mejla oss!
Hur kan vi hjälpa dig?
Har du fler frågor eller vill ha personlig hjälp? Du är alltid välkommen att kontakta Tele2 Företags kundservice om du behöver service eller support för dina tjänster och produkter.
Kontakta kundservice