FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebbsändningar och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

TELE2 RAMAVTAL

Teckna ramavtal med Tele2 Företag

Upptäck Tele2 Ramavtal

Vårt ramavtal har tagits fram i syfte att ge våra kunder omfattande möjligheter att skräddarsy sitt engagemang med oss. Alla företag med fler än tio anställda kan teckna Tele2 Ramavtal för att dra nytta av våra fördelar.

Att teckna Tele2 Ramavtal är ett effektivt sätt att få bättre överblick över företags telekomtjänster och samtidigt reducera den administrativa belastningen. Med hjälp av vår unika självbetjäningsportal Tele2 Service Online hamnar kontrollen över tjänsterna där den hör hemma – i era händer.

Utöver grundläggande villkor och förmåner är alla ramavtal unika och baseras på vilka tjänster ni har hos Tele2 Företag. Ramavtalet fortlöper under avtalstiden och därefter med tre månaders ömsesidig uppsägningstid. När det blir dags att omförhandla avtalet är processen för detta tydlig och enkel.

Upptäck Tele2 Ramavtal

Vårt ramavtal har tagits fram i syfte att ge våra kunder omfattande möjligheter att skräddarsy sitt engagemang med oss. Alla företag med fler än tio anställda kan teckna Tele2 Ramavtal för att dra nytta av våra fördelar.

Att teckna Tele2 Ramavtal är ett effektivt sätt att få bättre överblick över företags telekomtjänster och samtidigt reducera den administrativa belastningen. Med hjälp av vår unika självbetjäningsportal Tele2 Service Online hamnar kontrollen över tjänsterna där den hör hemma – i era händer.

Utöver grundläggande villkor och förmåner är alla ramavtal unika och baseras på vilka tjänster ni har hos Tele2 Företag. Ramavtalet fortlöper under avtalstiden och därefter med tre månaders ömsesidig uppsägningstid. När det blir dags att omförhandla avtalet är processen för detta tydlig och enkel.

Fördelar med Tele2 Ramavtal

Flexibilitet

Tele2 Ramavtal tecknas för en specifik period på 24 eller 36 månader. Du är endast bunden till en minimidebitering baserad på ditt företags förväntade behov. I övrigt finns inga bindningstider att ta hänsyn till, utan i stället full frihet att teckna, säga upp eller göra ändringar i individuella tjänster.

Flexibilitet

Tele2 Ramavtal tecknas för en specifik period på 24 eller 36 månader. Du är endast bunden till en minimidebitering baserad på ditt företags förväntade behov. I övrigt finns inga bindningstider att ta hänsyn till, utan i stället full frihet att teckna, säga upp eller göra ändringar i individuella tjänster.

Kostnadskontroll

Den eller de personer som administrerar ditt företags Tele2-tjänster har alltid en komplett överblick över både tjänster och kostnader. Eftersom ni slipper bindningstider blir det enklare att budgetera för telekomtjänster i organisationen, då kostnaderna blir mer förutsägbara. Ni betalar inte för mer än ni använder.

Kostnadskontroll

Den eller de personer som administrerar ditt företags Tele2-tjänster har alltid en komplett överblick över både tjänster och kostnader. Eftersom ni slipper bindningstider blir det enklare att budgetera för telekomtjänster i organisationen, då kostnaderna blir mer förutsägbara. Ni betalar inte för mer än ni använder.

Avancerad självbetjäningsportal

Unikt för Tele2 Företag är att avtalskunder har tillgång till självbetjäningsportalen Tele2 Service Online. Här hanterar ni era tjänster i realtid och kan göra förändringar i bland annat mobilabonnemang och växelfunktioner.

Avancerad självbetjäningsportal

Unikt för Tele2 Företag är att avtalskunder har tillgång till självbetjäningsportalen Tele2 Service Online. Här hanterar ni era tjänster i realtid och kan göra förändringar i bland annat mobilabonnemang och växelfunktioner.

Effektiv administration med Tele2 Service Online

I självbetjäningsportalen Tele2 Service Online (TSO) kan du på egen hand genomföra förändringar och beställningar som annars hade krävt kontakt med säljare eller kundservice. Du kan bland annat:

  • teckna eller säga upp abonnemang

  • ändra inställningar i realtid

  • koppla in nya tjänster från Tele2 Företag

  • se statistik för företagets tjänster

  • hantera fakturor och kostnadsställen

  • skapa fler administratörer

  • beställa hårdvara och se leveransstatus

  • skapa ärenden och rapportera fel

Effektiv administration med Tele2 Service Online

I självbetjäningsportalen Tele2 Service Online (TSO) kan du på egen hand genomföra förändringar och beställningar som annars hade krävt kontakt med säljare eller kundservice. Du kan bland annat:

  • teckna eller säga upp abonnemang

  • ändra inställningar i realtid

  • koppla in nya tjänster från Tele2 Företag

  • se statistik för företagets tjänster

  • hantera fakturor och kostnadsställen

  • skapa fler administratörer

  • beställa hårdvara och se leveransstatus

  • skapa ärenden och rapportera fel