FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebbsändningar och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

TELE2 SVARSSERVICE

Alltid ett professionellt kundbemötande

Vi svarar åt dig när du inte kan

Var du än befinner dig och hur mycket du än arbetar, kan du vara säker på att ge dina kunder ett professionellt bemötande genom tilläggstjänsten Tele2 Svarsservice. Vi svarar åt dig, tar meddelanden, vidarekopplar och informerar utifrån dina önskemål. Vi har öppet året om, 24 timmar om dygnet. Du kan fokusera på det du behöver, utan att missa viktiga samtal.  

Var du än befinner dig och hur mycket du än arbetar, kan du vara säker på att ge dina kunder ett professionellt bemötande genom tilläggstjänsten Tele2 Svarsservice. Vi svarar åt dig, tar meddelanden, vidarekopplar och informerar utifrån dina önskemål. Vi har öppet året om, 24 timmar om dygnet. Du kan fokusera på det du behöver, utan att missa viktiga samtal.  

  • Alla samtal blir besvarade utan långa kötider, oavsett belastning.

  • Dina kunder kommer fram dygnet runt, alla dagar på året.

  • Personalkostnader minimeras.

  • Erfarna och utbildade telefonister ger ett professionellt bemötande.

  • Alla samtal blir besvarade utan långa kötider, oavsett belastning.

  • Dina kunder kommer fram dygnet runt, alla dagar på året.

  • Personalkostnader minimeras.

  • Erfarna och utbildade telefonister ger ett professionellt bemötande.

Skräddarsytt efter dina behov

Tele2 Svarsservice är en flexibel tjänst som skräddarsys efter kundens behov. Våra professionella telefonister kan avlasta vid behov, eller ta hand om alla samtal till ett eller flera av företagets nummer. Telefonisterna ser status på alla användare och svarstiden är i snitt under 10 sekunder.

Dessutom finns en kundservicetjänst där vi kan besvara kundfrågor, skapa och göra kompletteringar i ärenden och annat. Även här kan vi både fungera som alternativt svarsställe eller ta alla samtal direkt.

Skräddarsytt efter dina behov

Tele2 Svarsservice är en flexibel tjänst som skräddarsys efter kundens behov. Våra professionella telefonister kan avlasta vid behov, eller ta hand om alla samtal till ett eller flera av företagets nummer. Telefonisterna ser status på alla användare och svarstiden är i snitt under 10 sekunder.

Dessutom finns en kundservicetjänst där vi kan besvara kundfrågor, skapa och göra kompletteringar i ärenden och annat. Även här kan vi både fungera som alternativt svarsställe eller ta alla samtal direkt.

Fokusera på kärnverksamheten

Tele2 Svarservice hjälper dig att ge dina kunder bättre service samt avlasta personalen så att ni kan arbeta ostört och fokusera på det som är viktigast i er verksamhet. 

  • Flexibelt: Hantera toppar, sjukdom och ledighet. En lösning att växa med när er verksamhet och behov förändras.

  • Tryggt: Vi finns alltid där. Du missar inga samtal och riskerar inte att din kund måste sitta i långa telefonköer eller ringer en konkurrent i stället.

  • Enkelt: Det är lätt att komma igång. Våra erfarna medarbetare lotsar er genom hela processen.

  • Minskade kostnader: Kostnadseffektiv och smidig lösning som sparar tid och lönekostnader för dig och dina medarbetare. 

Fokusera på kärnverksamheten

Tele2 Svarservice hjälper dig att ge dina kunder bättre service samt avlasta personalen så att ni kan arbeta ostört och fokusera på det som är viktigast i er verksamhet. 

  • Flexibelt: Hantera toppar, sjukdom och ledighet. En lösning att växa med när er verksamhet och behov förändras.

  • Tryggt: Vi finns alltid där. Du missar inga samtal och riskerar inte att din kund måste sitta i långa telefonköer eller ringer en konkurrent i stället.

  • Enkelt: Det är lätt att komma igång. Våra erfarna medarbetare lotsar er genom hela processen.

  • Minskade kostnader: Kostnadseffektiv och smidig lösning som sparar tid och lönekostnader för dig och dina medarbetare. 

Våra lösningar

Tele2 Svarsservice Flexibel

I tjänsten Tele2 Svarsservice Flexibel kan telefonisterna arbeta direkt i kundens system för att effektivisera hanteringen. 

  • Besvarar samtal

  • Kopplar samtal

  • Tar och skickar meddelanden

  • Utökad meddelandehantering

  • Kundtjänstuppdrag som att svara på frågor och/eller att registrera ärenden

Tele2 Svarsservice Flexibel

I tjänsten Tele2 Svarsservice Flexibel kan telefonisterna arbeta direkt i kundens system för att effektivisera hanteringen. 

  • Besvarar samtal

  • Kopplar samtal

  • Tar och skickar meddelanden

  • Utökad meddelandehantering

  • Kundtjänstuppdrag som att svara på frågor och/eller att registrera ärenden

Tele2 Svarsservice Bas

  • Besvarar samtal

  • Kopplar samtal

  • Tar och skickar meddelanden

Både Tele2 Svarsservice och Tele2 Svarsservice Flexibel går att komplettera med tilläggstjänsten Utökad tid då samtal och ärenden hanteras utanför kontorstid (kl. 07.00-18.00). Våra erfarna svarsservicemedarbetare kan hantera samtal och ärenden både på svenska och engelska.

Tele2 Svarsservice Bas

  • Besvarar samtal

  • Kopplar samtal

  • Tar och skickar meddelanden

Både Tele2 Svarsservice och Tele2 Svarsservice Flexibel går att komplettera med tilläggstjänsten Utökad tid då samtal och ärenden hanteras utanför kontorstid (kl. 07.00-18.00). Våra erfarna svarsservicemedarbetare kan hantera samtal och ärenden både på svenska och engelska.