Ändra tv- eller bredbandsabonnemang
Uppgradera ditt abonnemang
Om du vill ha en högre hastighet på ditt fasta bredband eller fler tv-kanaler kan du, på ett enkelt och smidigt sätt, ändra abonnemang på Mitt Tele2.
När du inte har någon bindningstid på ditt abonnemang
Du kan göra en uppgradering från morgondagens datum och till ordinarie pris, du behöver inte binda om ditt abonnemang.
När du har bindningstid på ditt abonnemang
Du kan uppgradera abonnemang från morgondagens datum och till ordinarie pris, du behåller din gamla bindningstid.
Nedgradera ditt abonnemang
Om du vill byta abonnemang kan du kontakta kundservice på 90 222 så hjälper vi dig.
När du inte har någon bindningstid på ditt abonnemang
Du kan nedgradera dina abonnemang med en kalendermånad.
När du har bindningstid på ditt abonnemang
Du kan inte nedgradera abonnemanget under bindningstiden.
Ändra mobilabonnemang
Du kan uppgradera ditt datapaket när du vill, och nedgradera tidigast en månad efter ditt senaste byte. Det går bara att byta till ett av våra nuvarande abonnemang.
Om du har en äldre abonnemangsform som mobiltelefoni med rörligt pris rekommenderar vi att byta till ett av våra Fast pris-abonnemang. Då ringer du alltid och skickar sms/mms fritt inom Sverige.
Ändringen gör du enklast i vår app Mitt Tele2. Appen kan du ladda ner på Google Play eller App Store.
Ändra mobilt bredbandsabonnemang
Du kan uppgradera datamängd när som helst och nedgradera tidigast en månad efter att du gjorde den senaste förändringen.
Ändringen gör du enklast i vår app Mitt Tele2. Appen kan du ladda ner på Google Play eller App Store.