Mejla till Tele2

Har du frågor om dina abonnemang och tjänster?

Gå vidare till sidan Kontakta oss om du har frågor som handlar om dina abonnemang och tjänster. Där kan du ta del av svar på vanliga kundfrågor och du guidas till information om våra kontaktvägar och öppettider för olika typer av ärenden.

Till Kontakta oss >

Har du allmänna frågor?

Har du allmänna frågor går det bra att använda vårt mejlformulär som du hittar längst ner på denna sida.

Mer information

I Mitt Tele2 (som app och på webben) kan du själv hantera ditt ärende när du vill – dygnet runt. Här har du koll på det som rör ditt abonnemang och din utrustning. Här kan du bland annat följa din förbrukning, se dina fakturor och samtalsspecifikation, uppgradera och köpa till tjänster och mycket mer.

Möjlighet att chatta med oss hittar du på sidan Kontakta oss.

Just nu erbjuder vi chatt på flera av våra uppdrag, men inte alla. Vi arbetar för att chatt kommer öppnas upp på fler uppdrag längre fram i tiden.

Vill du prata med oss når du kundservice på telefonnummer 90 222.

Från utlandet:

+46(0)772-25 25 25

Samtalskostnad motsvarande ett samtal till Sverige från det land du befinner dig i.

Vill du skriva till oss så skickar du brevet till:

Tele2 Sverige AB
106 66 Stockholm

Om du upplever problem med din tjänst hittar du information om felsökning och teknisk support på sidan Drift och Felsök. Välj den tjänst du har problem med.

Till Drift och felsök >

Vill du komma i kontakt med den tekniska supporten på kundservice når du oss på telefonnummer 90 222.

Mejlformulär för allmänna frågor

Detta formulär går till vår direkta mejladress tele2-info@tele2.com. Tänk på att ingen identifiering sker via detta mejlformulär, därför besvaras bara frågor av allmän karaktär. Vi besvarar ditt mejl inom cirka 3 till 5 arbetsdagar.

Vilken tjänst gäller din fråga?*

Har du en annan fråga?