Adressändring
Om du behöver byta din fakturaadress loggar du inte på Mitt Tele2 och klickar dig in på inställningar och ändrar fakturaadressen. Om du ska flytta till en ny adress och vill ta med dig dina tjänster gör du det enklast via chatten som du hittar nere till höger. Du behöver vara inloggad med BankID för att göra adressändringen via chatten.
Om du inte har BankID kontaktar du vår Kundservice.
Dina fasta tjänster
För att du ska kunna fortsätta använda dina fasta tjänster efter flytt så behöver adressen vara ansluten till Tele2.
Flytt till en Tele2-ansluten adress
Flyttar du till en adress som är Tele2-ansluten, och som kan leverera samma tjänster, kan du utan problem ta med din utrustning och koppla in på den nya adressen efter att du anmält din flytt till oss.
Så här kontrollerar du din nya adress
I vårt adressök kan du skriva in din nya adress för att se om du kan ha våra tjänster.
Om du både är bredbandskund och mobilkund (mobil och/eller mobilt bredband) hos Tele2 har du Flyttgaranti.
Flytt till en adress som inte är Tele2-ansluten
Om vi inte kan leverera tjänster till din nya adress behöver du endera avsluta eller överlåta ditt abonnemang till en annan person.