FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebbsändningar och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

TELE2 CLOUD CONTACT CENTER ZISSON

Molnbaserad contact center-lösning för mindre företag i samarbete med Zisson

Kundkommunikation i världsklass

Kunder ställer allt högre krav på att företagen ska finnas tillgängliga just där de befinner sig, oavsett plattform. Med ett komplett Contact Center som kan integreras med både telefon, mejl, chatt och sociala medier ökar företaget konkurrenskraften med kommunikation som finns där för kundens behov.

Det molnbaserade contact centret Zisson Interact erbjuds i ett färdigt paket med många funktioner som skapar en smidig kundkommunikation. Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan era kunder kontakta er från den kanal de vill, och ni hanterar alla kundkontakter i samma gränssnitt - något som ökar kundnöjdheten och förenklar för medarbetarna.

Kundkommunikation i världsklass

Kunder ställer allt högre krav på att företagen ska finnas tillgängliga just där de befinner sig, oavsett plattform. Med ett komplett Contact Center som kan integreras med både telefon, mejl, chatt och sociala medier ökar företaget konkurrenskraften med kommunikation som finns där för kundens behov.

Det molnbaserade contact centret Zisson Interact erbjuds i ett färdigt paket med många funktioner som skapar en smidig kundkommunikation. Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan era kunder kontakta er från den kanal de vill, och ni hanterar alla kundkontakter i samma gränssnitt - något som ökar kundnöjdheten och förenklar för medarbetarna.

Alla kanaler i en

Tele2 Cloud Contact Center Zisson ger dig en sömlös kundkommunikation som samlar telefoni, chat, sms, mejl, sociala medier och tredjepartsintegrationer i en gemensam omnikanallösning. Medarbetaren får därmed full överblick och företaget kan erbjuda bästa möjliga kundupplevelse genom sömlös och personaliserad kommunikation.

Genom att välja en webbaserad lösning skapar du en hybrid arbetsmiljö, där dina medarbetare kan ha full åtkomst till plattformen oavsett var de befinner sig och vilken enhet de använder.

Alla kanaler i en

Tele2 Cloud Contact Center Zisson ger dig en sömlös kundkommunikation som samlar telefoni, chat, sms, mejl, sociala medier och tredjepartsintegrationer i en gemensam omnikanallösning. Medarbetaren får därmed full överblick och företaget kan erbjuda bästa möjliga kundupplevelse genom sömlös och personaliserad kommunikation.

Genom att välja en webbaserad lösning skapar du en hybrid arbetsmiljö, där dina medarbetare kan ha full åtkomst till plattformen oavsett var de befinner sig och vilken enhet de använder.

En lösning som växer med verksamheten

Företag kan ha olika behov under olika perioder av året. Därför blir det viktigt med en kostnadseffektiv och flexibel Contact Center-lösning som snabbt kan skalas upp eller ned beroende på företagets tillväxt.

Vi vet att en riktigt bra start är avgörande. Därför ser vi till att du alltid får det värdefulla stöd du behöver för att komma igång med den nya lösningen på bästa sätt. Utbildning ingår alltid och du får driftstartsstöd på distans. Löpande utveckling i plattformen ingår, vilket gör att du alltid har tillgång till den bästa versionen av gränssnittet.

En lösning som växer med verksamheten

Företag kan ha olika behov under olika perioder av året. Därför blir det viktigt med en kostnadseffektiv och flexibel Contact Center-lösning som snabbt kan skalas upp eller ned beroende på företagets tillväxt.

Vi vet att en riktigt bra start är avgörande. Därför ser vi till att du alltid får det värdefulla stöd du behöver för att komma igång med den nya lösningen på bästa sätt. Utbildning ingår alltid och du får driftstartsstöd på distans. Löpande utveckling i plattformen ingår, vilket gör att du alltid har tillgång till den bästa versionen av gränssnittet.

Säkra kunddatan

Kraven på att hantera kunduppgifter på ett säkert sätt ökar från både kunder och lagar, vilket ställer högre krav på företagen att välja rätt system och verktyg för medarbetarna.

Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson får du en säker plattform som verkar för både kundens och medarbetarnas bästa. Använd Single Sign On (SSO) med Microsoft för att underlätta inloggning för användarna och säkerställa att endast behöriga kommer åt kunddatan.

Säkra kunddatan

Kraven på att hantera kunduppgifter på ett säkert sätt ökar från både kunder och lagar, vilket ställer högre krav på företagen att välja rätt system och verktyg för medarbetarna.

Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson får du en säker plattform som verkar för både kundens och medarbetarnas bästa. Använd Single Sign On (SSO) med Microsoft för att underlätta inloggning för användarna och säkerställa att endast behöriga kommer åt kunddatan.

Alla integrationer du behöver

Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan integreras med Salesforce, Dynamics, Workforce Management och Office 365.

Tjänsten fungerar på alla typer av telefoner, i andra länder och med flera operatörer. Den har dessutom växelfunktioner som ger överblick över inkommande samtal, tillgänglighet hos kundservice med mera.

Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan du göra förändringar när du behöver. Du styr själv över lösningen och kan använda realtidsdata för att optimera din kundresa – enkelt och flexibelt. 

Alla integrationer du behöver

Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan integreras med Salesforce, Dynamics, Workforce Management och Office 365.

Tjänsten fungerar på alla typer av telefoner, i andra länder och med flera operatörer. Den har dessutom växelfunktioner som ger överblick över inkommande samtal, tillgänglighet hos kundservice med mera.

Med Tele2 Cloud Contact Center Zisson kan du göra förändringar när du behöver. Du styr själv över lösningen och kan använda realtidsdata för att optimera din kundresa – enkelt och flexibelt.