FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorVarför Tele2 FöretagVåra samarbetspartnersHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeArtiklar och kundcase om hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderHandböckerWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpaneler och eventSäkerhetsbloggenOmställningsbloggenObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

Omnikanalstrategi

Var och hur möter vi användaren i framtiden?

En av de största utmaningarna vi står inför idag är användarnas förväntningar i olika kommunikationskanaler. Vi behöver kunna möta användaren i fler kanaler än någonsin – som dessutom står i ständig förändring.

Detta medför också nya utmaningar med att förutse och mäta hur användarna interagerar med våra tjänster och hur vi gör för att skapa en bra upplevelse.

I Tele2 Företags handbok "Var och hur möter vi användaren i framtiden" tittar vi närmare på hur en omnikanalstrategi kan utformas för att möta dessa utmaningar. Läs mer om:

  • Outside in-perspektivet – Hur vår målgrupp vill kommunicera idag och i morgon

  • Inside out-perspektivet – Hur olika delar av organisationen kommunicerar externt

  • Lösningen – Hur en bra mix av digitala och mänskliga kontakter skapar värde

  • Kundcase – Hur en omnikanalapproach kan se ut i praktiken

Lär dig mer om framtidens kommunikationskanaler

Verksamhetskritisk digital infrastruktur

Uppkoppling och it är i många fall en förutsättning för en verksamhets existens. Utmaningen är att hitta rätt balans mellan å ena sidan tillgänglighet och öppenhet, å andra sidan kostnaden för säkerhet och skydd - och att ständigt ompröva och anpassa lösningen till en föränderlig omvärld.

Denna handbok förser dig med insikter om teknikval i förhållande till kostnadsnivå, så att du kan optimera den verksamhetskritiska digitala infrastrukturen för din verksamhet.

Verksamhetskritisk digital infrastruktur

Uppkoppling och it är i många fall en förutsättning för en verksamhets existens. Utmaningen är att hitta rätt balans mellan å ena sidan tillgänglighet och öppenhet, å andra sidan kostnaden för säkerhet och skydd - och att ständigt ompröva och anpassa lösningen till en föränderlig omvärld.

Denna handbok förser dig med insikter om teknikval i förhållande till kostnadsnivå, så att du kan optimera den verksamhetskritiska digitala infrastrukturen för din verksamhet.

Framtidens trådlösa uppkoppling

Att vara uppkopplad ses idag som en självklarhet, vilket också skapat möjligheter. Många företag har nått stora framgångar med hjälp av ny teknik som moderna mobilnät och fiber.

Men vilken typ av uppkoppling är rätt för just din verksamhet? I den här handboken tittar vi närmare på hur på användningsfall och prioriteringar kan avgöra vad som är det bästa valet.

Framtidens trådlösa uppkoppling

Att vara uppkopplad ses idag som en självklarhet, vilket också skapat möjligheter. Många företag har nått stora framgångar med hjälp av ny teknik som moderna mobilnät och fiber.

Men vilken typ av uppkoppling är rätt för just din verksamhet? I den här handboken tittar vi närmare på hur på användningsfall och prioriteringar kan avgöra vad som är det bästa valet.