FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandeSIMFyll på dataMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WAN ProPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddNetwork as a serviceKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorVarför Tele2 FöretagHållbarhetHållbarhet och telekomArtiklar och kundcase om hållbarhetRapport: Det hållbara företagandetMöt Tele2s hållbarhetschefOm Tele2s arbete med hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpaneler och eventSäkerhetsbloggenIt-säkerhet för ditt företag5G för företagetDet hybrida arbetslivetGör vår behovsanalys

DITT SVAR ÄR VIKTIGT

Hur upplever du Tele2 Företag?

Vi på Tele2 Företag är glada att ha dig som kund och det är viktigt för oss att möta dina förväntningar. Vi skickar därför ut undersökningar för att bättre förstå våra kunders behov och upplevelser. Med hjälp av dina svar kan vi förbättra våra erbjudanden till dig som kund.

För att kunna jämföra kundnöjdhet över tid, och därmed förstå om vi förbättrar oss, kommer vi att spara svaren. Vill du inte delta i en undersökning kan du helt bortse från den.

Har du frågor eller vill avsäga dig från framtida undersökningar är du välkommen att kontakta oss på 90 444.