DITT SVAR ÄR VIKTIGT FÖR OSS
Vi har skickat en undersökning till dig för att vi vill erbjuda den bästa möjliga upplevelsen
Vi på Tele2 Företag är glada att ha dig som kund och det är viktigt för oss att möta dina förväntningar. För att lyckas med det vill vi förstå våra kunders behov och upplevelser - därför har vi skickat dig en undersökning. Med hjälp av dina svar kan vi förbättra våra erbjudanden till dig som kund. Ditt svar är inte anonymt och vi kan komma att kontakta dig efter att du har svarat på undersökningen, i syfte att förstå dina behov bättre.
För att kunna jämföra kundnöjdhet över tid, och därmed förstå om vi förbättrar oss, kommer vi att spara svaren under en tid innan de automatiskt raderas.
Vill du inte delta i en undersökning kan du helt bortse från den. Vill avsäga dig från framtida undersökningar kan du klicka här.
Våra kundundersökningar skickas ut via GetFeedback, läs här hur GetFeedback och SurveyMonkey behandlar persondata.
Tele2 värnar om din integritet
Tele2 är mån om att lagra och hantera personuppgifter på ett tryggt och säkert sätt och i enlighet med dataskyddsförordningen. För att genomföra kundundersökningar hanterar vi dina personuppgifter med stöd i den lagliga grunden berättigat intresse.
Det är viktigt för oss att ge dig tydlig och transparent information om de personuppgifter vi samlar in, varför de behövs, hur de används och dina rättigheter över dem. Du hittar all information om hur vi behandlar personuppgifter i våra integritetspolicys.
Har du frågor om våra tjänster och produkter?
Behöver du rådgivning för att hitta rätt lösning för din verksamhet? Boka tid för möte med säljare i butik eller online, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig.
Om du redan är kund hos Tele2 Företag och behöver support eller service för dina tjänster ber vi dig kontakta kundservice.