Mobil kommunikation för företaget

Digitalisera verksamheten och bli mer tillgänglig för dina kunder
En man med brunt hår och skägg klädd i roströd skjorta och blå t-shirt under står vid en butiksdisk. Han är fotograferad framifrån och framför honom står en kvinna med långt ljust hår i tofs, som är klädd i blå skjorta. Hon är något suddig och fotograferad bakifrån. Bakom mannen syns en butiksmiljö med kläder som hänger på galgar på ett klädställ. Mannen håller fram en kortmaskin mot kvinnan.

Utveckla verksamheten med mobila lösningar

Oavsett vilken bransch eller sektor du befinner dig påverkas din verksamhet av digitaliseringen. Den påverkar vilka verktyg och kanaler som används, hur samarbeten går till och hur strategier utformas – och i alla lägen är mobil kommunikation avgörande. På Tele2 Företag finns ett heltäckande utbud av mobila lösningar som hjälper dig att digitalisera verksamheten och vara tillgänglig för dina kunder – oavsett hur ditt företags förutsättningar ser ut, om ni har verksamheten i Sverige eller har behov av internationella tjänster. Här berättar vi mer om hur vi tillsammans kan utveckla din verksamhet med hjälp av mobila tjänster.
Kvinna klädd i beige kappa, blå klänning och mörka strumpor sitter på en parkbänk. Hon har en laptop i knät och ler medan hon pratar i mobiltelefon. I bakgrunden syns blå himmel och höga hus. Kvinnan har mörkt hår i en tofs.

Upptäck Tele2 Ramavtal

Att teckna Tele2 Ramavtal är ett effektivt sätt att få bättre överblick över företags telekomtjänster och samtidigt minska administrationen. Med hjälp av vår unika självbetjäningsportal Tele2 Service Online hamnar kontrollen över tjänsterna där den hör hemma – i dina händer. Tre fördelar med ramavtal:
  • Flexibilitet – full frihet att teckna, säga upp eller förändra individuella tjänster när behoven förändras.
  • Tydlig överblick – komplett översyn och bättre kontroll över både tjänster och kostnader.
  • Smidig självbetjäning via TSO – användarvänligt, kostnadseffektivt och tidsbesparande med all administration samlad i ett verktyg.

TSO – unik självbetjäningsportal

Genom att nyttja vår självserviceportal Tele2 Service Online, TSO, får du bättre kontroll över kostnaderna, en tydlig överblick över företagets mobila tjänster och minskat behov av manuell administration. I TSO kan du hantera avtal och abonnemang, kontaktinformation och fakturor. Du får information om beställningar, felanmälan, uppföljning, analys av hur tjänster används och mycket mer. Portalen är ansluten till Tele2 Företags egna system vilket gör att alla ändringar du gör sker i realtid. TSO är dessutom kopplad till vår kundsupport, så du får snabb hjälp och kan följa dina ärenden direkt i verktyget.
Man med brunt skägg fotograferad snett bakifrån. Han är klädd i mörkblå byxor och jacka och har en roströd mössa på sig. Han sitter på en berghäll med en laptop i knät och på skärmen syns ett diagram. Bredvid mannen ligger en ryggsäck och en mobiltelefon. Mannen befinner sig i ett fjällandskap på våren. I bakgrunden syns sjöar och höga berg. Himlen är molnig och det är dagsljus.

Hållbar mobilitet

När du väljer Tele2 Företag som samarbetspartner blir även din verksamhet en del i vårt hållbarhetsarbete. Våra mobila tjänster kan hjälpa dig att ta insiktsdrivna beslut, undvika onödiga resor och arbeta mer effektivt utifrån tid, kostnad och hållbarhet. För dig som företagskund erbjuder vi även möjligheten att hyra exempelvis mobiltelefoner som tjänst. Då ingår fullständig livscykelhantering, där 95 % av enheterna restaureras och återanvänds, medan de övriga återvinns. Det här är ett kostnadseffektivt och klimatsmart alternativ som dessutom ökar säkerheten och minskar risken för att känslig data sprids.

Vill du veta mer om vad vi kan göra för ditt företag?

Behöver du rådgivning för att hitta rätt tjänsterna för din verksamhet? Kontakta oss så tar vi tillsammans fram de bästa lösningarna utifrån ditt företags unika behov och förutsättningar.

Bli kontaktad