Är det något som inte fungerar med ditt mobila bredband?
Täckningen kan variera även för ett litet område. Inomhus kan det skilja så pass att du vid ett fönster har full signalstyrka men fem meter in i byggnaden har signalstyrkan halveras. Små förflyttningar kan göra stor skillnad för din upplevelse, så om du kan, prova gärna på olika ställen i lokalen.
Du är alltid välkommen att kontakta kundservice, så felsöker vi gemensamt fram rotorsaken till de problem du upplever med ditt mobila bredband.
Följ vår checklista, många gånger avhjälps felet genom att man följer råden här nedanför.
Börja här
Titta på vår täckningskarta för att se hur det ser ut där du befinner dig just nu.
I vår driftinformation ser du om det skulle vara problem i området du befinner dig i.
Prova att ansluta med en annan dator/telefon.
Är du inomhus – ställ utrustningen vid ett fönster och testa igen.
Prova enheten på en annan plats för att utesluta problem med ditt modem/router eller din dator.
Ställ om din anslutning till 3G, då vet du om du bara har problem med 4G eller tvärtom.