Support

Användarmanual för Tele2 Service Online

Allt om support i TSO

I detta avsnitt kan du läsa om de undermenyer som finns i TSO:s supportmeny: Översikt, Ärenden, Planerade arbeten samt Driftinformation.

Innehåll

Menyn Support består av tre undermenyer: Översikt, Ärenden och Driftinformation. För att skapa en ny felanmälan, gå till menyn Tjänster och sök upp den produkt eller tjänst som felanmälan gäller.

Under Ärenden hittar du information om alla era ärenden, såväl öppna som stängda.

Under Planerade arbeten hittar du status på pågående, framtida och historiska planerade arbeten i Tele2s nät.

Under Driftinformation hittar du status i Tele2s nät, såväl aktuell som historisk.

Hur kan vi hjälpa dig?

Har du frågor om TSO eller dina tjänster från Tele2? Fyll i kontaktformuläret via knappen nedan så hör vi av oss.

Kontakta oss