FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandeSIMFyll på dataMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WAN ProPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddNetwork as a serviceKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorVarför Tele2 FöretagHållbarhetHållbarhet och telekomArtiklar och kundcase om hållbarhetRapport: Det hållbara företagandetMöt Tele2s hållbarhetschefOm Tele2s arbete med hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpaneler och eventSäkerhetsbloggenIt-säkerhet för ditt företag5G för företagetDet hybrida arbetslivetGör vår behovsanalys

TELE2 VÄXEL CONTACT CENTER MITEL

Effektiv ärendehantering för enklare vardag

Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2

Smidig molnbaserad lösning

Tele2 Växel Contact Center Mitel baseras på Mitels lösning MiCC Enterprise. Här hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.

Plattformen ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Smidig molnbaserad lösning

Tele2 Växel Contact Center Mitel baseras på Mitels lösning MiCC Enterprise. Här hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.

Plattformen ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Mitel MiCC Enterprise i korthet 

  • Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.

  • Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.

  • Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.

  • Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.

  • Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.

  • Egen driftVi kan erbjuda MiCC Enterprise som en skräddarsydd lösning i egen miljö för ert företag eller som en molntjänst i Tele2s datacenter, tillsammans med Tele2 Växel.

Mitel MiCC Enterprise i korthet 

  • Flexibla kontaktvägar – kundkontakt via telefon, SMS, mail, chatt, sociala medier m m.

  • Användarvänliga gränssnitt – ett gränssnitt för agenten, oavsett kanal.

  • Smarta flöden – tillsammans skräddarsyr vi alla flöden för en optimal upplevelse för era kunder.

  • Uppföljning – med wallboard, statistik och inspelning får ni full överblick.

  • Utbildning – grundläggande utbildning och driftstartsstöd ingår alltid.

  • Egen driftVi kan erbjuda MiCC Enterprise som en skräddarsydd lösning i egen miljö för ert företag eller som en molntjänst i Tele2s datacenter, tillsammans med Tele2 Växel.

Mer om Tele2 Växel Contact Center Mitel

Se filmen eller läs produktbladet för att se mer om hur lösningen fungerar. 

Produktblad (PDF)

Mer om Tele2 Växel Contact Center Mitel

Se filmen eller läs produktbladet för att se mer om hur lösningen fungerar. 

Produktblad (PDF)