FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerSe din orderstatusFyll på dataTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterMötestjänsterTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterSMS-tjänsterInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WAN ProIP-tjänster5GSäkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddNetwork as a serviceKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företag Varför Tele2 Företag5G för företagetHållbarhet och telekomDet hybrida arbetslivetKundcaseRapporterGuiderWhitepapers och tillämpningar

KOM IGÅNG MED BREDBAND

Se innehåll och dokument

Här kan du läsa om hur du kommer igång om du har bredband via bredbandsuttag i väggen, samt hur du avslutar ditt abonnemang. 

Installation

Har du fått en router skickad till dig från Tele2 så hittar du installationsguider här:

Använder du en annan router än den du fått låna av Tele2? I så fall hänvisar vi till respektive tillverkares support.

Adressändring

Behöver du göra en adressändring är du välkommen att kontakta Kundservice

Avslut av abonnemang och uppsägningstid

Om du vill avsluta ditt abonnemang är du välkommen att kontakta Kundservice på telefonnummer 90 444. Hur lång uppsägningstid du har beror på när du tecknade abonnemanget. Enklast är att titta i ditt avtal, logga in i Tele2 Work eller kontakta kundservice