Tele2 Svarsservice

Tele2 Svarsservice


Alltid ett professionellt kundbemötande

Vi svarar åt dig när du inte kan

Var du än befinner dig och hur mycket du än arbetar, kan du vara säker på att ge dina kunder ett professionellt bemötande genom tilläggstjänsten Tele2 Svarsservice.

Vi svarar åt dig, tar meddelanden, vidarekopplar och informerar utifrån dina önskemål. Vi har öppet året om, 24 timmar om dygnet. Du kan fokusera på det du behöver, utan att missa viktiga samtal.  

 

  • Alla samtal blir besvarade utan långa kötider, oavsett belastning.
  • Dina kunder kommer fram dygnet runt, alla dagar på året.
  • Personalkostnader minimeras.
  • Erfarna och utbildade telefonister ger ett professionellt bemötande.

Skräddarsytt efter dina behov

Telefonisterna i Tele2 Svarsservice har full insyn i växeln och ser status på alla användare, om de är hänvisade eller talar i telefon. Tjänsten skräddarsys efter kunden och företagets behov och svarstiden är i snitt under 10 sekunder.

Tele2 Svarsservice är en flexibel tjänst som kan avlasta när det behövs, eller ta hand om alla samtal till ett eller flera av företagets nummer. Dessutom finns en kundservicetjänst där vi kan besvara kundfrågor, skapa och göra kompletteringar i ärenden och annat. Även här kan vi både fungera som alternativt svarsställe eller ta alla samtal direkt.

Tele2 Företag svarsservice växel
Tele2 Företag svarsservic växel

Fokusera på kärnverksamheten

Svarservice hjälper dig att ge dina kunder bättre service, avlasta så att ni kan låt personalen arbeta ostört och fokusera på det som är viktigast i er verksamhet. 

  • Flexibelt: Hantera toppar, sjukdom och ledighet. En lösning att växa med när er verksamhet och behov förändras.
  • Tryggt: Vi finns alltid där. Du missar inga samtal och riskerar inte att din kund måste sitta i långa telefonköer eller ringa någon annan.
  • Enkelt: Det är lätt att komma igång. Våra erfarna medarbetare lotsar er genom hela processen.
  • Minskade kostnader: Kostnadseffektiv och smidig lösning som sparar tid och lönekostnader för dig och dina medarbetare. 

Lösningarna vi erbjuder

Tele2 Svarsservice Bas

  • Besvarar samtal
  • Kopplar samtal
  • Tar och skickar meddelanden


Tele2 Svarsservice Flexibel
Utöver innehållet i Tele2 Svarsservice erbjuds även

  • Utökad meddelandehantering
  • Kundtjänstuppdrag som att svara på frågor och/eller att registrera ärenden



I tjänsten Tele2 Svarsservice Flexibel kan telefonisterna arbeta direkt i kundens system för att effektivisera hanteringen.

Både Tele2 Svarsservice och Tele2 Svarsservice Flexibel går att komplettera med tilläggstjänsten utökad tid då samtal och ärenden hanteras utanför kontorstid (kl. 07.00-18.00). Våra erfarna svarsservicemedarbetare kan hantera samtal och ärenden både på svenska och engelska.