Övriga växeltjänster

Skräddarsydda växellösningar, anpassade efter ditt företags behov

Tele2 Växel Contact Center

Den molnbaserade lösningen Tele2 Växel Contact Center är ett bra val för företag med höga krav på funktionalitet och skalbarhet.

Plattformen låter dig designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras optimalt, exempelvis baserat på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider eller menyval.

Köhanteringen tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Tele2 Växel Contact Center

Den molnbaserade lösningen Tele2 Växel Contact Center är ett bra val för företag med höga krav på funktionalitet och skalbarhet.

Plattformen låter dig designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras optimalt, exempelvis baserat på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider eller menyval.

Köhanteringen tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Trio Connect – effektiv kommunikation, oavsett metod och kanal

Trio Connect ger telefonister och agenter tillgång till all information i ett och samma system, vilket möjliggör bättre samarbete och stora effektivitetsvinster.

Detta underlättar också vid hög arbetsbelastning, udda arbetstider eller frånvaro, då medarbetare enklare kan täcka upp för varandra.

Lösningen stödjer kommunikation i multipla kanaler, inklusive samtal, mejl , chatt, sms, röstmeddelanden och sociala medier.

Trio Connect – effektiv kommunikation, oavsett metod och kanal

Trio Connect ger telefonister och agenter tillgång till all information i ett och samma system, vilket möjliggör bättre samarbete och stora effektivitetsvinster.

Detta underlättar också vid hög arbetsbelastning, udda arbetstider eller frånvaro, då medarbetare enklare kan täcka upp för varandra.

Lösningen stödjer kommunikation i multipla kanaler, inklusive samtal, mejl , chatt, sms, röstmeddelanden och sociala medier.

Tele2 Inspelning

En säker och användarvänlig molntjänst för dig som har behov av, eller krav på, att spela in dina telefonsamtal.

Tele2 Inspelning

En säker och användarvänlig molntjänst för dig som har behov av, eller krav på, att spela in dina telefonsamtal.

Tele2 Svarsservice

Med tilläggstjänsten Tele2 Svarsservice kan du vara trygg med att dina kunder alltid får ett professionellt bemötande.

Tele2 Svarsservice

Med tilläggstjänsten Tele2 Svarsservice kan du vara trygg med att dina kunder alltid får ett professionellt bemötande.

Zisson Contact Center – all kommunikation på ett ställe

Med Zisson Contact Center samlar du all kommunikation i ett gränssnitt – inklusive telefoni, chat, sms, mejl och sociala medier.

Lösningen är skalbar efter ditt företags behov och erbjuder sömlösa tredjepartsintegrationer med Salesforce, Dynamics, Workforce Management och Office 365.

Zisson Contact Center – all kommunikation på ett ställe

Med Zisson Contact Center samlar du all kommunikation i ett gränssnitt – inklusive telefoni, chat, sms, mejl och sociala medier.

Lösningen är skalbar efter ditt företags behov och erbjuder sömlösa tredjepartsintegrationer med Salesforce, Dynamics, Workforce Management och Office 365.

Teams Connect – integrera Tele2 Växel med Office 365

Förena det bästa av två världar med molnlösningen Tele2 Teams Connect, som ger dig möjlighet att koppla samman Tele2 Växel och Office 365. Samtalen länkas mellan molnen och kombinerar Teams användarvänliga gränssnitt och funktionaliteten i Tele2 Växel.

Tele2 Växel säkerställer att kunden alltid kommer fram, medan Teams möjliggör förbättrat samarbete via chatt, telefoni och video.

Teams Connect – integrera Tele2 Växel med Office 365

Förena det bästa av två världar med molnlösningen Tele2 Teams Connect, som ger dig möjlighet att koppla samman Tele2 Växel och Office 365. Samtalen länkas mellan molnen och kombinerar Teams användarvänliga gränssnitt och funktionaliteten i Tele2 Växel.

Tele2 Växel säkerställer att kunden alltid kommer fram, medan Teams möjliggör förbättrat samarbete via chatt, telefoni och video.