Med Tele2 som leverantör kan du fokusera på det viktigaste – din kärnverksamhet och dina kunder.
Dagligen skapar vi värde för mer än 100 000 företag och 82 % av alla kommuner och landsting.

Tele2 Växel Contact Center

Effektiv ärendehantering för enklare vardag

Smidig molnbaserad lösning

Med molnbaserade Tele2 Växel Contact Center hanterar ert företag stora mängder inkommande ärenden på ett smidigt och lätthanterligt sätt. Den molnbaserade plattformen är en av de ledande lösningarna på marknaden och är utmärkt för er som har höga krav på funktionalitet, flexibilitet och skalbarhet.

Plattformen är flexibel och ger stora möjligheter att designa flöden så att inkommande ärenden dirigeras på bästa sätt. Samtal kan till exempel styras beroende på vilket nummer kunden ringer ifrån, öppettider och menyval. Avancerad köhantering tillåter callback, köstatus, information om plats i kön och alternerande kömeddelanden.

Mer om Tele2 Växel Contact Center

Se filmen eller läs produktbladet för att se mer om hur Contact Center fungerar. 

Produktblad (PDF)