FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerSe din orderstatusFyll på dataTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WAN ProPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddNetwork as a serviceKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företag Varför Tele2 FöretagHållbarhetHållbarhet och telekomArtiklar och kundcase om hållbarhetRapport: Det hållbara företagandetMöt Tele2s hållbarhetschefOm Tele2s arbete med hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpanelerSäkerhetsbloggenIt-säkerhet för ditt företag5G för företagetDet hybrida arbetslivetGör vår behovsanalys

LEVERANS AV TELE2 VÄXEL

Här får du veta hur leveransen av Tele2 Växel går till, samt vilka aktiviteter leveransen innehåller.

Smidig självbetjäning i TSO

Tele2 Service Online, TSO, är Tele2 Företags självserviceportal för telefoni- och datanättjänster. TSO ger full kostnads- och produktkontroll och möjlighet att sköta all administration i realtid - en lösning som är unik inom it- och telekombranschen. 

I TSO kan du exempelvis

  • hantera och beställa tjänster

  • göra felanmälan

  • skapa och ändra abonnemang i realtid

  • se fakturor och följa upp kostnader

Smidig självbetjäning i TSO

Tele2 Service Online, TSO, är Tele2 Företags självserviceportal för telefoni- och datanättjänster. TSO ger full kostnads- och produktkontroll och möjlighet att sköta all administration i realtid - en lösning som är unik inom it- och telekombranschen. 

I TSO kan du exempelvis

  • hantera och beställa tjänster

  • göra felanmälan

  • skapa och ändra abonnemang i realtid

  • se fakturor och följa upp kostnader

Maximera nyttan genom våra utbildningar och mervärdestjänster

Kundutbildning är en viktig del i vår leverans. Genom utbildningen får användare, agenter, telefonister och administratörer full kunskap om den nya tjänsten och lär sig nyttja lösningen optimalt. Det leder till ökad effektivitet, bättre service och högre kundnytta för dig som företagare.

Utbildningarna kan hållas som lärarledda utbildningar på plats eller på distans, eller som webbaserade utbildningar som användaren genomför på egen hand.

Inför driftstarten har vi ett antal olika tilläggstjänster för att göra övergången till din nya telefonilösning extra smidig. Diskutera med er leveransledare vilket upplägg som passar ert företag bäst.

Maximera nyttan genom våra utbildningar och mervärdestjänster

Kundutbildning är en viktig del i vår leverans. Genom utbildningen får användare, agenter, telefonister och administratörer full kunskap om den nya tjänsten och lär sig nyttja lösningen optimalt. Det leder till ökad effektivitet, bättre service och högre kundnytta för dig som företagare.

Utbildningarna kan hållas som lärarledda utbildningar på plats eller på distans, eller som webbaserade utbildningar som användaren genomför på egen hand.

Inför driftstarten har vi ett antal olika tilläggstjänster för att göra övergången till din nya telefonilösning extra smidig. Diskutera med er leveransledare vilket upplägg som passar ert företag bäst.

Välj mellan dessa utbildningar

  • Kom igång med Tele2 Växel

  • Administratörsutbildning i TSO och Tele2 Växel

  • Distansutbildning TSO

  • Statistikutbildning

  • Telefonistutbildning

  • Grundutbildning användare

  • E-learning telefonist/användare

  • Driftstartsstöd telefonist/användare

Välj mellan dessa utbildningar

  • Kom igång med Tele2 Växel

  • Administratörsutbildning i TSO och Tele2 Växel

  • Distansutbildning TSO

  • Statistikutbildning

  • Telefonistutbildning

  • Grundutbildning användare

  • E-learning telefonist/användare

  • Driftstartsstöd telefonist/användare

Våra vanligaste mervärdestjänster

  • Administrativ och/eller teknisk stöttning i anslutning till leveransen

  • Exportera/konvertera data från nuvarande lösning till den nya

  • Massutskick av SMS

  • Inspelning av ljudfiler

  • Övriga tilläggsarbeten enligt dialog med leveransledare

Våra vanligaste mervärdestjänster

  • Administrativ och/eller teknisk stöttning i anslutning till leveransen

  • Exportera/konvertera data från nuvarande lösning till den nya

  • Massutskick av SMS

  • Inspelning av ljudfiler

  • Övriga tilläggsarbeten enligt dialog med leveransledare

Upptäck mer

Contact Center

Genom att samla all information i ett contact center får dina medarbetare verktygen för att erbjuda en bra kundservice och uppnå den högsta kundnöjdheten. Tele2 Företag erbjuder Contact Center-lösningar i samarbete med ledande leverantörer som Genesys, Trio, Artvise och Mitel.

Contact Center

Genom att samla all information i ett contact center får dina medarbetare verktygen för att erbjuda en bra kundservice och uppnå den högsta kundnöjdheten. Tele2 Företag erbjuder Contact Center-lösningar i samarbete med ledande leverantörer som Genesys, Trio, Artvise och Mitel.

Övriga växeltjänster

Som tillägg till Tele2 Växel kan du välja mellan ett flertal tjänster som maximerar kundnyttan och ökar effektiviteten för din verksamhet.

Bland våra tilläggstjänster finns Tele2 Inspelning, Tele2 Svarsservice, Trio Connect och Tele2 Teams Connect.

Övriga växeltjänster

Som tillägg till Tele2 Växel kan du välja mellan ett flertal tjänster som maximerar kundnyttan och ökar effektiviteten för din verksamhet.

Bland våra tilläggstjänster finns Tele2 Inspelning, Tele2 Svarsservice, Trio Connect och Tele2 Teams Connect.