FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandBredband via 5GeSIMMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyGoogleHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerGör vår behovsanalysTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WANPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagTillväxtföretagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorHållbarhetHållbarhet och telekomEn hållbar omställningCirkulärt företagandeArtiklar och kundcase om hållbarhetKunskap och insikterSe allt innehållKundcaseRapporterGuider och handböckerWebcasts och kundpanelerWhitepapers och tillämpningarBloggarVarför Tele2 FöretagObegränsade kundupplevelserIt-säkerhet för ditt företagOm utfasningen av 2G- och 3G-nätenTäckning och nät

TELE2 INSPELNING

Med Tele2 Inspelning kan ditt företag spela in telefonsamtal automatiskt

Säker samtalsinspelning i molnet

Beroende på ditt företags verksamhet så kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Tele2 Inspelning är en ny lösning för våra växelanvändare som vill kunna säkerställa samtalskvalitet, dokumentera viktiga överenskommelser eller använda samtalsinspelning i säkerhetssyfte. Det är en enkel och användarvänlig molntjänst för att spela in samtal som förs i Tele2s nät.

Beroende på ditt företags verksamhet så kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Tele2 Inspelning är en ny lösning för våra växelanvändare som vill kunna säkerställa samtalskvalitet, dokumentera viktiga överenskommelser eller använda samtalsinspelning i säkerhetssyfte. Det är en enkel och användarvänlig molntjänst för att spela in samtal som förs i Tele2s nät.

Tele2 Inspelning möjliggör automatisk inspelning av alla samtal, oavsett om de kommer in till enskild användare eller via en viss svarsgrupp. Företag kan spela in samtal på alla enheter såsom iPhone, Android, Softphone eller fast telefon. När du aktiverar tjänsten får du tillgång till ett webbaserat verktyg för att filtrera, söka och lyssna på inspelningarna, som lagras krypterat i Tele2s datacenter.

Tele2 Inspelning möjliggör automatisk inspelning av alla samtal, oavsett om de kommer in till enskild användare eller via en viss svarsgrupp. Företag kan spela in samtal på alla enheter såsom iPhone, Android, Softphone eller fast telefon. När du aktiverar tjänsten får du tillgång till ett webbaserat verktyg för att filtrera, söka och lyssna på inspelningarna, som lagras krypterat i Tele2s datacenter.

Vem har nytta av samtalsinspelning?

  • Återförsäljare av produkter eller tjänster som enkelt vill eller måste dokumentera överenskommelser med sina kunder

  • Företag som vill kvalitetssäkra sin kundkommunikation, exempelvis genom inspelning av samtal med kunder

  • Störningsjourer eller andra verksamheter där medarbetare kan befinna sig i utsatta situationer och vill kunna spela in samtal i säkerhetssyfte

Vem har nytta av samtalsinspelning?

  • Återförsäljare av produkter eller tjänster som enkelt vill eller måste dokumentera överenskommelser med sina kunder

  • Företag som vill kvalitetssäkra sin kundkommunikation, exempelvis genom inspelning av samtal med kunder

  • Störningsjourer eller andra verksamheter där medarbetare kan befinna sig i utsatta situationer och vill kunna spela in samtal i säkerhetssyfte

Fördelar med Tele2 Inspelning

Hög säkerhet

  • Alla inspelningar lagras krypterat i Tele2s datacenter

  • Materialet kan endast avlyssnas via din inloggning

  • Tvåfaktorsautentisering för webbgränssnittet

  • All åtkomst loggas

  • Hantera vem som kan dela och ladda ned inspelningarna

Hög säkerhet

  • Alla inspelningar lagras krypterat i Tele2s datacenter

  • Materialet kan endast avlyssnas via din inloggning

  • Tvåfaktorsautentisering för webbgränssnittet

  • All åtkomst loggas

  • Hantera vem som kan dela och ladda ned inspelningarna

Enkel hantering av användare

  • Tele2 Inspelning kan aktiveras i vår självbetjäningsportal Tele2 Service Online, TSO

  • I TSO kan du på detaljnivå hantera vilka användare av Tele2 Växel som får tillgång till Tele2 Inspelning

Enkel hantering av användare

  • Tele2 Inspelning kan aktiveras i vår självbetjäningsportal Tele2 Service Online, TSO

  • I TSO kan du på detaljnivå hantera vilka användare av Tele2 Växel som får tillgång till Tele2 Inspelning

Snabb åtkomst via webbgränssnitt

  • Filtrera i samtalsregistret

  • Lyssna på inspelningar, betygsätt och klassificera samtal

  • Enkelt att dela och exportera samtal

Snabb åtkomst via webbgränssnitt

  • Filtrera i samtalsregistret

  • Lyssna på inspelningar, betygsätt och klassificera samtal

  • Enkelt att dela och exportera samtal

Vem får spela in samtal?

Beroende på ditt företags verksamhet kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Men det kan även vara ett effektivt verktyg för att kvalitetssäkra din kundkommunikation.  Men får vem som helst spela in samtal? Läs vår artikel om samtalsinspelning för att få veta vilka regler som gäller kring samtalsinspelning.

Vem får spela in samtal?

Beroende på ditt företags verksamhet kan du ha behov eller även krav på att spela in dina telefonsamtal. Men det kan även vara ett effektivt verktyg för att kvalitetssäkra din kundkommunikation.  Men får vem som helst spela in samtal? Läs vår artikel om samtalsinspelning för att få veta vilka regler som gäller kring samtalsinspelning.

Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2
Telefonkonferens Tele2

Guide: Hitta rätt företagsväxel

Både större och mindre organisationer har nytta av en företagsväxel. Statistik visar att ett enda missat samtal i genomsnitt kostar mer än 600 kronor. Men vilken växel passar bäst för din verksamhet? Ladda ner vår kostnadsfria växelguide.

Guide: Hitta rätt företagsväxel

Både större och mindre organisationer har nytta av en företagsväxel. Statistik visar att ett enda missat samtal i genomsnitt kostar mer än 600 kronor. Men vilken växel passar bäst för din verksamhet? Ladda ner vår kostnadsfria växelguide.