Mobilt Bredband

Vanliga frågor

För att se hur mycket data du använt loggar du in på Mitt Tele2 via webben, eller via vår app Mitt Tele2.

Du kan även sms:a DATA till 72661, så får du tillbaka ett sms med information om aktuell förbrukning.

Logga in på Mitt Tele2 för att se och ändra din abonnemangsform.

Har du behov av extra data kan du enkelt köpa till mer. Läs mer om hur du köper mer mobildata.

Köper du ofta extra data kan det vara bättre att byta till ett abonnemang med större datamängd för att slippa extra kostnader. Du kan ändra ditt abonnemang via Mitt Tele2.

Om du är i behov av att tillfälligt pausa ditt abonnemang, eller öppna ditt redan pausade abonnemang, kontaktar du kundservice på tel 90 222 för mer information och hjälp.

Om du upplever problem med ditt mobila bredband får du tips och information om hur du kan felsöka här.
Mobilt bredband - Tips och felsökning

För att beställa eller aktivera ett nytt SIM-kort kontaktar du kundservice, eller besöker en av våra Tele2-butiker.

Läs mer om beställning och aktivering av SIM-kort

Vi har samlat manualer och information om routrar och modem på denna sida, Routrar och modem.

Här hittar du information och artiklar om faktura och betalning.

För att se hur mycket data du använt loggar du in på Mitt Tele2 via webben, eller via vår app Mitt Tele2.

Du kan även sms:a DATA till 72661, så får du tillbaka ett sms med information om aktuell förbrukning.

Logga in på Mitt Tele2 för att se och ändra din abonnemangsform.

Har du behov av extra data kan du enkelt köpa till mer. Läs mer om hur du köper mer mobildata.

Köper du ofta extra data kan det vara bättre att byta till ett abonnemang med större datamängd för att slippa extra kostnader. Du kan ändra ditt abonnemang via Mitt Tele2.

Om du är i behov av att tillfälligt pausa ditt abonnemang, eller öppna ditt redan pausade abonnemang, kontaktar du kundservice på tel 90 222 för mer information och hjälp.

Om du upplever problem med ditt mobila bredband får du tips och information om hur du kan felsöka här.
Mobilt bredband - Tips och felsökning

För att beställa eller aktivera ett nytt SIM-kort kontaktar du kundservice, eller besöker en av våra Tele2-butiker.

Läs mer om beställning och aktivering av SIM-kort

Vi har samlat manualer och information om routrar och modem på denna sida, Routrar och modem.

Här hittar du information och artiklar om faktura och betalning.

Mobilt bredband

Mobilt bredband är ett WiFi som du kan ta med dig överallt inom Sverige där det finns 4G-täckning i Tele2s mobilnät.
Läs mer

Mitt Tele2

Hitta information om ditt abonnemang, hur mycket data du använt, dina fakturor och mycket mer.
Läs mer

Kan du få förmåner?

Har du mobilt abonnemang samt fast bredband eller tv från Tele2 kan du få förmåner. Du bestämmer själva vilka förmåner du vill aktivera.
Läs mer

Har du en annan fråga?