Support för företagstelefoni

Frågor och svar

Absolut. Då flyttar vi med den kvarvarande bindningstiden från det gamla abonnemanget till ditt nya. Om du idag betalar ett pris för ditt abonnemang som inkluderar hårdvara så kommer priset för hårdvaran separeras ut enligt schablon. Sen flyttas det över till det nya abonnemanget som en delbetalning under kvarvarande bindningstid.

Ja, men endast till ordinarie pris. Vänligen kontakta kundservice på telefon 90 444.

Du får maximalt betala av 3 hårdvaror samtidigt.

Du kan välja mellan att delbetala resterande månader för hårdvaran eller få en slutfaktura på hela beloppet.

Ja, fyll i en överlåtelseblankett och se till att den signeras av båda parter. Var du ska skicka blanketten när den är ifylld står på blanketten. Du finner våra överlåtelseblanketter här.

Upptäck vårt nät

Vi täcker 99,9 % av Sverige

Se täckningen i ditt område.

Vårt nät

Läs mer om Sveriges bästa mobilnät

Se om det finns störningar i ditt område

Aktuella driftstörningar

Kontakta kundservice

Behöver du hjälp eller rådgivning? Kontakta oss via mejl eller ring oss på 90 444.