
Telefoni hos Com Hem flyttas till Tele2
Se innehåll och dokument
Innehåll
- Flytt av telefoni
Dokument
- Allmänna villkor
Flytt av telefoni
Eftersom Com Hem numera är en del av Tele2 samlar vi nu våra företagstjänster under ett och samma varumärke. Detta innebär att dina mobila tjänster kommer att flyttas till Tele2 och att du i fortsättningen kommer få dina fakturor från oss.
För att du ska känna dig trygg med flytten till oss har vi samlat vanliga frågor och svar här nedan. Om du har övriga frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta kundservice på 0200-23 23 23.
Frågor och svar
Varför hamnar jag på tele2.se/foretag när jag ska till comhem.se/foretag?
Behöver jag byta ut mitt SIM-kort?
Vad gäller om jag vill säga upp mitt abonnemang?
Hur gör jag för att spela in en ny hälsningsfras för telefonsvararen som Tele2-kund?
Hur påverkar detta mig som kund, får jag nya kontaktvägar etc p g a av flytt av webbsida?
Påverkas mina tjänster hos Com Hem av sammanslagningen med Tele2?
Hur gör jag för att beställa fler abonnemang eller tilläggstjänster hos Tele2?
Om jag vill byta från Com Hem Företag till Tele2 Företag för mina tjänster, hur gör jag då?
Finns det några fördelar för mig att byta varumärke från Com Hem Företag till Tele2 Företag?
Kan jag betala med autogiro eller e-faktura?
Hur vet jag om det pågår en drifstörning på min adress?
Finns det några fördelar att ha både mobilt och bredband hos Tele2 Företag i stället för hos Com Hem Företag?
Hur ser jag vilken telefon jag delbetalar?
Behöver du komma i kontakt med oss?
Du hittar information och hjälp som rör våra produkter och tjänster i vår supportsektion. Använd sökfunktionen för att snabbt hitta det du letar efter. Om du behöver komma i kontakt med oss, kan du hitta telefonnummer och mejl här.