FöretagsabonnemangMobilt bredbandFast bredbandeSIMFyll på dataMobiltelefonerSurfplattorSmartwatchesTillbehörMobilskal och skyddMobilplånböckerHörlurarLaddareAppleSamsungSonyHuaweiKampanjer och erbjudandenFörmånerTelefoniFöretagsabonnemangMobiltelefonerFast telefoniBredbandFast bredbandMobilt bredbandDedikerad fiberVäxelTelefonväxelMobil växelContact CenterDigitala mötenTelefonkonferensVideokonferensMicrosoft TeamsMolntjänsterHybrid CloudInternet of ThingsDatacenterNätverkstjänsterSD-WAN ProPrivat mobilt nät5GIT-säkerhetBrandväggIP VPNDDoS-skyddNetwork as a serviceKommunikation som tjänstKonsulttjänsterUnified CommunicationBranscherSmå företagMedelstora företagStörre företagOffentlig sektorVarför Tele2 FöretagHållbarhetHållbarhet och telekomArtiklar och kundcase om hållbarhetRapport: Det hållbara företagandetMöt Tele2s hållbarhetschefOm Tele2s arbete med hållbarhetKunskap och insikterKundcaseRapporterGuiderWebcastsWhitepapers och tillämpningarKundpaneler och eventSäkerhetsbloggenIt-säkerhet för ditt företag5G för företagetDet hybrida arbetslivetGör vår behovsanalys

BYTE AV OPERATÖR

Telefoni hos Com Hem flyttas till Tele2

Se innehåll och dokument

Flytt av telefoni

Eftersom Com Hem numera är en del av Tele2 samlar vi nu våra företagstjänster under ett och samma varumärke. Detta innebär att dina mobila tjänster kommer att flyttas till Tele2 och att du i fortsättningen kommer få dina fakturor från oss.

För att du ska känna dig trygg med flytten till oss har vi samlat vanliga frågor och svar här nedan. Om du har övriga frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta kundservice på 90 444.